Na zawsze - Forever

Wbrew temu co mówi tytuł tego posta, nowe słowo, które ma dla Was Bird is The Word,
to LOOK/SEE. Dla przypomnienia dodam, że słowo to musi jedynie pojawić się na scrapie, 
wcale nie musi być tytułowe, czy mocno widoczne.



Skąd więc na moim scrapie "forever"? 
Ano dlatego, że to, czego dotyczy ten scrap, będzie we mnie na zawsze!



Spojrzenie miłości mieszka w matczynych oczach... - takie sobie wymyśliłam zdanie, o!



Bo z czym, jeśli nie z miłością patrzymy na nasze dzieci przez obiektyw?


 LO według sobotniej mapki z bloga Kaisercraft [Saturday Sketch: #3 April],
na papierach Kaisercraft z niezwykle romantycznej kolekcji: Charlottes Dream


Zapraszam Was do wspólnego scrapowania!
Dziękuję za przemiłe komentarze, ciepło pozdrawiam,

Materiały:
*Papiery oraz dodatki: Kaisercraft,
*Tusze i preparaty: Ranger: Distress, Liquid pearls.

10 komentarzy:

  1. Przez obiektyw - zawsze z miłością, na żywo - różnie (np. gdy uwagę na pół strony w dzienniczku przyniesie). Piękny scrap.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczneeeee!!!!! I jestem pod wrażeniem, że poradziłaś sobie z tą mapką - dla mnie mega-trudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita! cudne połaczenie kolorów. Musze przyznac ze kolory łączysz wysmienicie

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny LO połączenie kolorów i wszystkie dodatki rewelacyjnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy scrap!!! a mapka wygląda przerażająco :))) Poradziłaś sobie doskonale - wszytko jest wyważone i w odpowiednich proporcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana kolejne cudeńko:)Podziwiam z zachwytem te Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mapka kosmiczna, za to Twój scrap - nieziemsko piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mapka wygląda dla mnie nieco przerażająco - tyle się na niej dzieje, ale Twój scrap absolutnie zachwycający!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger