Lekko fioletowa



 Ale tak tylko troszkę... bo ja nie przepadam za fioletem;-)


 Uwielbiam - dla odmiany - to cudne połączenie młodej zieleni z lekkim fioletem.
Kojarzy mi się ze świeżością, energią i siłą...



Jak ja lubię robić kartki bez powodu, dla przyjemności :-)

**********************************************************************

Mam dziś do Was jedną ważną sprawę :-)
Chciałabym, aby ten blog odżył na nowo.
Przyznaję, że troszkę go zaniedbałam w ostatnim czasie
lecz ciągle jest to moje ważne miejsce w sieci.
Tyle, że już nie chcę aby był wypełniony jedynie kartkami,
choć z pewnością znajdziecie ich tu mnóstwo.
Marzy mi się, aby wnosił też coś dla Was poza zdjęciowo-papierową inspiracją.
Może macie jakieś pytania do mnie, jakieś tematy, które mogłabym poruszyć?
Może jest coś, czego mogę Was nauczyć?
Mam już kilka pomysłów, jednak z ciekawością czekam na Wasze,
zapraszam więc do pozostawienia śladu w postaci komentarza.

***********************************************************************

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze,
pozdrawiam kolorowo


 

Materiałoznawstwo dla ciekawych :-)

11 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, te nie przepadam za fioletem a nienawidzę brązu, ale czasami sam się wkrada w kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka i w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card! The green draws your eye in. Perhaps you could do a tutorial on layering your cards.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, a odpowiedzi na Twoje pytanie to z chęcią nauczę się czegoś innego :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Anna, beautiful card as always! I love making cards too! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To cudnie ,że blog 'odżyje'!!! Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) Zapraszam do siebie na candy http://www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka! Ja również uwielbiam to połączenie kolorystyczne :). I cieszę się na to, że będzie więcej postów :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te kolory,kartka cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger