A masz ty smutasie, a masz!!!

Na Scrappassion Mohika rzuciła temat na scrap ekspresowy - recykling szeroko pojęty. To zrobiłam takie cudo ze wszelkich posiadanych przeze mnie tzw."rzeczy używanych". Bazą stała się tektura od pudełka po salaterce, zdarta "do żywego", reszta to gazety i szary papier oraz prawdziwie stalowe ćwieki z armii. Tytuły oraz treść stosowna do dziury w jakiej obecnie jestem.

Wyżyłam się trochę tym scrapowaniem i nastrój jakby ciut lepszy - a przynajmniej problem umiejscowiony w czasie i przestrzeni.

3 komentarze:

  1. REWELACJA!!!
    Obłędnie Ci wyszło!!!
    Wszystko przelałaś - super!!!

    i ten wiersz....

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalne! bardzo mi sie podoba to wykorzystanie roznyc niby-smieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuję za wizytę kochane :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger