Wyróznienia

To jest post, w którym będę wklejać wszelkie wyróżnienia, jakie od Was otrzymuję...
Ponieważ otrzymywanie ich jest dla mnie baaaardzo przyjemne, a ich ilość i różnorodność dość spora; pomyślałam, że to będzie dobry sposób na to, by nad nimi troszkę zapanować. Każde jest bowiem tak cenne, że bardzo bym nie chciała, by któreś przepadło:)
Pozdrawiam ciepło i jeszcze raz dziękuję...

Od Przyjaciół dla Przyjaciół... Wyróżnienie to, otrzymałam od CYNKI, SLODQIEJ, LENY_WZ oraz INQI.


Kreatywne koty... Wyróżnienie to, otrzymałam od ANI, ALEXLS oraz LENY_WZ


Wyróżnienie to, otrzymałam od MALGWY I AULIKA


Wyróżnienie to otrzymałam od ALEXLS, AULIKA, MAMUTY oraz LENY_WZ

Wyróżnienie to otrzymałam od BARBARY, AULIKA oraz LENY_WZ

Wyróżnienie to otrzymałam od LENY_WZ


DOROTKI oraz RYBIOOKIEJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger