43 - colour callenge

Skusiło mnie znowu...:) Lubię wyzwania z bloga Cupcake Craft Challenges ponieważ są bardzo różnorodne. Kiedy zobaczyłam kolory w próbniku, zamknęłam stronę. Nie dla mnie - pomyślałam, kompletnie nie dla mnie... No bo co tu zrobić z taaakim próbnikiem?

Ale korciło mnie, korciło... Noooo... może by spróbować - tylko co potem począć z kartką w takich kolorach? Ale dziś mnie olśniło- przecież to idealne kolory na karteczkę dla dzieciaczków z Kołderkowa!

I tak oto powstała pogodna, kolorowa karteczka dla tych troszkę starszych dzieciaków...

Jak myślicie, Kochani, nadaje się?

Ja myślę, że się nadaje...

Baaa...., może nawet kogoś ucieszy?

Jest jeszcze cała masa rzeczy, które powstały w te deszczowe dni, niestety owiane są lekką tajemnicą, aczkolwiek rąbek to chyba mogę uchylić, co?



I nie jest to wszystko, bo duużo się dzieje ostatnio w moim scrapowym kąciku...
Aby mile zakończyć ten dzionek, podziękuję serdecznie Malgwie, która przyznała mi blogowe wyróżnienie...

Pozwolę sobie, nie nominować kolejnych osób, bo wszystkie, które podglądam kolorują tak pięknie, że nie potrafię wybrać...

8 komentarzy:

  1. Jest piękna! Cieplutka ,radosna,pełna wysmakowanej prostoty i ta kompozycja po przekątnej,oj...
    No i to wnętrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow what a stunning card. The flowers look amazing. Thanks for joining us at CCC this week. Hugs, Denise x

    OdpowiedzUsuń
  3. i jeszcze się pytasz?!
    jasne, że się nadają!!!
    cudne w formie i w treści!!!

    a zajawki!
    czekam z niecierpliwością!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie że kolorki pasują...słodko i kolorowo....:)a cała reszta jak zawsze zaskakująca!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such stunning card, really love the layout of it :) Thanks for joining us at CCC this week :)

    Hugs Ida

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka słodka i radosna, kartka bardzo prosta i wysmakowana... A tym pudełkiem ze skrzydłami fascynujesz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty creations. Thanks for joining us at CCC.

    Liza x

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kartka i na pewno będzie cieszyć oczęta :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger