Losowanie i kartkowanie...

Zgodnie z obietnicą, dziś o poranku, bęben maszyny losującej zapełnił się nickami jedenastu Tuzaglądaczy:)

Potem wszystko odbywało się już bardzo szybko, bo Prawietrzylatek nie ma czasu na nic:) Przepraszam więc bardzo za jakość zdjęć, niestety łapanie Prawietrzylatka w kadr - nie jest moją najmocniejszą stroną, zdecydowanie wolę obrazy bardziej statyczne...

Chwila zwieszenia, bo Prawietrzylatek wyciągnął karteczkę, po czym z uśmiechem powiedział: "nie oddam"...

No dobraaaaa.... Pokażę:)


Aulika poproszę o adres na PM oraz jakieś wytyczne kolorystyczne albo zachciankowe?
Jeśli przypadkiem Aulik zamierza pojawić się na zlocie - to "wręczenie" nagrody może odbyć się w stolicy;)

Jeśli o mnie chodzi, to rzecz jasna, kartkuję sobie nadal. Troszkę z powodu tych niemożliwie cudnych ćwiekowych błyskotek ze Scrap.com, bo aż się do nich rączki same wyciągają...


Troszkę z powodu dalszych poczynań z ciepłym embossingiem, którego na zdjęciach i tak praktycznie nie widać;(

Troszkę z powodu papierów z zestawu "Romanca" by Agnieszka Posłuszny, którym oprzeć się nie można...

Ale chyba najbardziej dlatego....

że bardzo to lubię...
Tę kartkę dedykuję Wszystkim Tuzaglądaczom:)


Dodam jeszcze, że 5 czerwca rusza w sieci nowy blog wyzwaniowy Stampin for the weekend i na zachętę zapraszają na takie oto słodkości:

Ja się skuszę na pewno:)

8 komentarzy:

  1. gratulacje dla Aulik!! a karteczka ....śliczna!!!!!! no i całuski dla prawietrzylatka!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. super, super, super, ale się cieszę! :))
    szczególne i specjalne podziękowania dla "maszyny losujęcej" :D

    dziękuję i zaraz piszę maila :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuu, nie udało mi się wygrać!!!
    Smutek szybko prysł, gdy zobaczyłam kartkę. To jedna z najpiękniejszych kartek w tym stylu jakie ostatnio widziałam. Ta ograniczona paleta barw ,ta wysmakowana kolorystyka, cudna kompozycja, o embossingu i pomyśle na kwiatka nie wspomnę, no i staranność , precyzja. Jestem nią zauroczona (choć te "mamine" też ciągle siedzą mi w głowie, oj!).
    Niby skromna ,a tyle się na niej dzieje...
    Pozwolisz, że zajrzę wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dziękuję za tyle miłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, przepiękna jest ta kartka o uwalnianiu marzeń - cudo! I jak mi miło z powodu papierów- widzę, że są w pięknym uzyciu! :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger