Japońskie kwiaty

Często zdarza mi się popaść w zachwyt
nad jakąś piękną fotografią znalezioną w necie.
Tak było i tym razem...


Zauroczona od dawna zdjęciami japońskich maiko,
wymyśliłam sobie taki oto notes lub pamiętnik jak to woli
i pociachałam w końcu ten cudny japoński papier z Moligami.pl


Mam tylko nadzieję, że Molla głowy mi nie urwie za to,
że nie jest to papierowa gejsza ale jedynie notes...


Dodatków jest naprawdę niewiele,
gdyż bardzo nie chciałam przytłoczyć tej cudownej fotografii.



To też jedynym dodatkiem są wiszące z boku ozdoby w klimacie orientu


oraz kobiecy motyw
wyembossowany na wewnętrznej stronie okładek


i na niektórych kartkach notesu.


Jak się Miłosz zechce czymś zająć,
to pewnie zrobię kartkę do kompletu:)


Pozdrawiam Was ciepło




27 komentarzy:

  1. Piękny w swojej prostocie i czystości formy!! Koniecznie dorób kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny notes^^ prosty ale pełen uroku, te delikatne motywy bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest!!! i te dodatki, smaczki , mrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny notes!!
    ja tam jestem fanką takich właśnie "mało" zdobionych notesów. Po pierwsze Twojemu absolutnie nic nie brakuje, i pomimo małej ilości dodatków, jest wspaniały, a po drugie nic się przynajmniej nie oderwie z takiego przy wrzucaniu do torebki :-). Elegancja i praktycyzm - ciężkie do osiągnięcia a wspaniałe połączenie - wyszło Ci doskonale! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam prostotę i urok! A zarazem pomalowałaś go swoimi kolorami i wyszedł przepięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny
    piekne kolory
    bardzo kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały TWÓJ :)
    Dodatki smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jest idealny, nie potrzeba mu nic więcej - po prostu chciałabym go mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło! Urocze zdjęcie w delikatnej oprawie. Dodatkowo bardzo przypadł mi do gustu ten kobiecy motyw w środku, taki subtelny i delikatny.
    Pozdrawiam i miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. doskonały na wspomnienia gejszy:)
    niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny , subtelny ,delikatny...zachwyciłaś mnie!!!
    Tyle smaczków , które nie przytłoczyły całośći...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny notes, taki delikatny a zdjęcie rzeczywiście urzekające.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie ci wyszedł, z gracją:) a ja uwielbiam Japonię:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny! Zdjęcie cudowne nic dziwnego, że Cię zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ delikatny i piękny! Tylko podziwiać!...

    OdpowiedzUsuń
  16. wyszło Ci to przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. jest przepiękny! idealnie oddałaś ten nastrój ze zdjęcia komponując je w tak prostej i wysmakowanej oprawie

    jestem zachwycona!!!!!!!!!!!!! i te kolory !

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiekny komplet:)
    wspaniały notes

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyjątkowy, niesamowity, piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger