Wyzwana

przez Monikę - stawiam się grzecznie i odpowiadam:

1. Jaką książkę przeczytałaś w jedną noc?

Noooo, trochę by się ich uzbierało ale jedną wspominam szczególnie.
Jest nią książka Daniela Keyes'a "Kwiaty dla Algernona",
książka naprawdę piękna i niesamowita.

2. Jaka książka zaskoczyła Cię pozytywnie?
To książka Michaela Resnicka "Kirinyaga".
Dla wszystkich tych,
którzy odnajdują się w kręgu życia, natury i pozytywnych wartości.

3. Z którym z autorów/autorek chciałabyś się spotkać i porozmawiać?
Chętnie umówiłabym się na kawę z Beatą Pawlikowską.
Tak cudownie opowiada o swoich podróżach.

Moje trzy pytania:
1. Najdziwniejsza książka jaką czytałaś?
2. Książka z dziecięcych lat, którą wspominasz do dziś?
3. Jaką książkę chciałabyś znaleźć na starym strychu?
Pytania kieruję do:
Oli-Alexls, Jolutki123 oraz do Jowity

Poza tym, bardzo dziękuję za wyróżnienie,
które dostałam od

Marzycielki


Posyłam je do Elwiry oraz Jej zachwycającej zawieszki.

P/S A byliście już zapisać się na tajemnicze candy u Gosi?



6 komentarzy:

  1. Dziękuję że zaspokoiłaś moją ciekawość.Szóstka z plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi baaardzoo miło! Ale cudna niespodzianka :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że zaprosiłaś mnie do zabawy, z chęcią opowiem o swoich książkach, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu serdecznie dziekuje za wyzwanie mnie do tej sympatycznej zabawy - oczywiscie postaram sie wywiazac z tego milego obowiazku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W wolnej chwili odpowiem na Twoje pytania dotyczace ksiazki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger