Czapka



Miłosz uwielbia czapki.
W niektórych pozuje zawzięcie wiele razy
i domaga się fotografowania niczym zawodowy model:)


W zasadzie scrapów pod tytułem "Czapka" mogłabym zrobić kilkanaście jeśli nie więcej.
Fotek Miłosza w przeróżnych nakryciach głowy mam bowiem duuużo:)


LO według kwietniowej mapki Prima Marketing,
zrobiony podczas naszego scrapowego przedpołudnia
z Kasieńką o pięknym uśmiechu:)

I troszkę zbliżeń na soczyste pomarańcze oraz zieloności:







Depresyjnie lekko ale nadal serdecznie Was pozdrawiam...

26 komentarzy:

  1. Ale fajne minki! Super wiosenna kolorystyka! Depresyjko precz - wiosna w pełni!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kompozycja kolorystyczna. I każdy detal taki wypieszczony... Piękny scrap!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny scrap :) jak ja Wam zazdraszczam tych spotkań...

    OdpowiedzUsuń
  4. Energetyczny:)
    Jak masz więcej "czapkowych" fotek, to może zrób "czapkowy" albumik?

    OdpowiedzUsuń
  5. super minki Miłosza:) fajny scrapik kolorowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super czapkowy scrap!!a koloru są iście nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy scrapik...taki wiosenny :)Minki Miłosza przefajne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Model mrrr - ciasteczko takie do schrupania ;)
    Pięknie scrapek wyszedł !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. super scrap, wesoły :) Miłosz wygląda rzeczywiście jak mały model ^^ Kolorki są piękne, takie zywe, energetyzujące ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z poprzedniczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taaaak... zdecydowanie baaardzo dobrze mi się z panią pracuje- scrapuje :P
    :***


    Ps. Słońca, przesłałabyś mi zdjęcia moich scrapów... aparat mi siadł... :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne detale, które tworzą fantastyczny scrap ;) W sumie nie przepadam za pomarańczem, ale tu w Twoim wydaniu z zielenią jest super !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski scrap a jeszcze lepszy model!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, pozytywny scrap! model 1 klasa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny! I tyle szczególików. Świetnie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kontrasty zyskały przez białe tło :) Przefajna całość!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczny scrap, a model, ze ho ho!
    :)
    jak to sie w przyrodzie energia rozklada, ze niektore dzieci absolutnie czapek NIE! a niektore jak najbardziej ... :P
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny! i szalenie energetyczny przez te wspaniałe kolorki :)
    a maluch rzeczywiście pozuje jak prawdziwy model! słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Model pierwsza klasa :) pozuje faktycznie niczym zawodowiec :) a Lo wspaniałe, nie dość ze za sprawą zdjeć słodkie i radosne to jeszcze wspanile kwieciste i soczyste w swych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. scrap jest piękny! ale ja zakochałam się w jabłuszkowych kartkach!!! wspaniały pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger