Pewien czerwony przepiśnik


Pomysł na niego pojawił się dość dawno
i koniecznie musiał zostać zrealizowany.
Z miłości do kolorów
i z miłości do papierów MME:)


Jest przepiśnikiem wyjątkowym,
bo właśnie dostał szansę wsparcia akcji



i w związku z tym, można go kupić na blogu


W niesamowitym miejscu, które stworzyła dla nas Monika.
Tak więc serdecznie zapraszam:)
Nie tylko do zakupu przepiśnika ale też do poczytania o całej akcji,
gdyż warta jest rozpowszechnienia.


A ja, serdecznie Was pozdrawiam.


Receptury dla ciekawych:)
Dwustronny papier MME Desirable dots oraz Lovely Loops, arkusz boskich naklejek BG Nook and Pantry element, okrągły ćwiek vintage Latrani Morskiej, wszystko tuszowane moim ulubionym brązowym tuszem oraz klejone na Magica:)

16 komentarzy:

  1. Świetny! Podoba mi się zestaw kolorystyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolorki i uroczo wszystko skomponowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny... i kolorystyka bardzo optymistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny - bardzo optymistyczny. Przypadł mi do gustu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolorki:)notes śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny - oglądałam już wcześniej na sklepowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki miluśny ;) przyjemna kolorystyka :)

    Przy okazji mam pytanko... ;) Tworzysz może a'la pudełka na płyty? Głównie idzie mi o takie skromne i ładne na płytę DVD ze zdjęciami ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za wspaniałą pracę! Nice kolory i wszystko tak doskonale! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny przepisniek, a kolorki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie baaaardzo smakowity :D :D :D
    Chociaż w realu smakuje jeszcze lepiej :P
    :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepaśny przepiśnik :) Piękne kolory. Jak zawsze widać, że tworzony z pasją i miłością. Miłego dłuuuugiego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger