KARTKI#11



Jak co wtorek - kolejne wyzwanie kartkowe - już 11!
Tym razem Ula-UHK i Jej debiut pośród Scrapujących Polek.
I pomysł, który spowodował sztywność włosów na mojej głowie;)
Kartka warstwowa i poszarpana
i ja, miłośnik ładu, porządku oraz równych linii.
Jak już sobie ułożyłam, poszyłam, pokleiłam i miałam gotowe
- to przykleiłam do bazy nie w tą stronę i koniec końców
wyszło mi tak:

Wiem, wiem - szału nie robi
ale cieszę się, że spróbowałam:)

Tak więc, serdecznie zapraszam!


Buziaki!

12 komentarzy:

  1. śliczna jest ta Twoja karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Uśmiałam się z poszarpań - takie bardziej na słowo honoru :) Ale kartka piękna, zielona, cudna! Nie dziwię się, że przeraziły Cię warstwy, mnie się wydaje, że 10 warstw na kartce to jakiś album wyjdzie, ale chyba spróbuję zliftować Twoją, bo strasznie mi się podoba układ :) No i jest zielona...

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, cudna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna :) a każdy tyle szarpie ile wynika z jego potzreb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubawiły mnie Brises i twoje szarpania i do nich komentarze :D:D:D Kartka - śliczna i taka pięknie kolorkowa - jak zawsze u Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie również zachwyciła kolorystyka, układ i chyba to że Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie Aniu i te szarpania perfekcyjnie wychodza! Cudna zielen w pieknej karteczce! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest, warstwy są, a następnym razem bardziej poszarpiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach... ta zieleń... :)
    Karta świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny wzór i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger