Kartki#32


Czyli 32 wtorkowe wyzwanie kartkowe na portalu
Polki Scrapują.
Temat wymyśliła dla nas Bea
i są nim skrzące się śnieżynki:)
Prawda, że przyjemny temat?


Moje śnieżynki są dwie: duża [z maszynki] na górze,
a mała brokatowa na dole:)


A skrzy się wszystko:)


Z rozpędu zrobiłam trzy:)



Wszystkie z cudnych, śnieżynkowych oraz błękitnych papierów.
[Gosiuuuu - uwielbiam je!]




Bardzo Wam dziękuję za wczorajsze słowa - jesteście lekiem na całe zło!
Pozdrawiam ciepło...
I zapraszam jutro - wcale nie będzie świątecznie:)

9 komentarzy:

  1. Śliczne :) Skrzą się jak prawdziwy śnieg w blasku słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie czuje atmosfery swiat i wcale ich nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne - zgapię troszkę jak pozwolisz :)

    i cieszę się, że papierki Ci się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygotowania świąteczne idą u Ciebie pełna parą! Śliczne karteczki świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu juz mi slow zachwytu brakuje nad Twoimi pracami! Sliczne sa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace.Takie mroźne i skrzące.Pięknie wykorzystałaś też magdowe filcowe gwiazdki.Ja ciągle je przekładam z miejsca na miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa:)
    Humorzasta - gwiazdki nie są z Magdowa. Podlinkowałam skąd są:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger