Sasya - Sketch#36





Witam w kolejną, mapkową środę:)
Sasya przygotowała dziś dla nas nietypową ale śliczną mapkę:

Prawda, że niesie ze sobą wiele rozwiązań?

Moje jest dość proste:)

Bardzo ciepło Was pozdrawiam:)




Materiałoznawstwo:
Papier wizytówkowy, papiery Kaisercraft "Belle Collection", Papermania "A Silent Night", stempelek śnieżynki oraz choinki, stempel - napis od mojej Iwonki, taśma dystansująca, tusz Archival Marron, tusz Latarnia Morska do embossingu, biały puder, taśma dwustronnie klejąca, zielone, samoprzylepne dżety Papermania.

15 komentarzy:

  1. Piękna kartka :) Świetnie zinterpretowana mapka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. .....baaaardzo mi się podoba!!!!
    Forma, kolory, choinka... niebo :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, ta wystająca za owal śnieżynka - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. просто влюблена в вашу открытку!очень понравилась))

    OdpowiedzUsuń
  5. to chyba dzięki Twoim pracom, te kolory rządzą tegorocznym, Bożym Narodzeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania zakochalam się w tej kartce!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ;) muszę przyznać, że przy ostatnim wyzwaniu mnie natchnęłaś dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wszystko na tej karteczce skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kompozycja! I kolory, i choinka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Skromna, ale urocza! I taka elegancka...

    OdpowiedzUsuń
  11. This one I like too much! It is a little magical)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger