Maleństwo de lux


Czyli raz jeszcze mały notes - kalendarz.
Tym razem w wydaniu prezentowym,
dla pewnej baaaardzo sympatycznej babeczki:)






Przygotowałam go zgodnie z bieżącym [już 3!] wyzwaniem sklepu Scrap.com.pl,
na które serdecznie Was zapraszam:)

W pracy, którą przygotowałam na to wyzwanie, śnieżynek jest całe mnóstwo:)

Począwszy od górnej części pudełka,
na okładkach kalendarza skończywszy:)

I mam nadzieję, że to widać:)
Ciepło Was pozdrawiam!




W rolach głównych występują:
- papier Jillibean Soup Christmas Chestnut Soup - Whole Cloves,
- papiery K&Coompany Yuletide,
- ćwieki Latarnia Morska - duże śnieżynki srebrne,

- okrągłe ćwieki vintage Latarnia Morska - stara miedź,
- tusz Distress Ranger - Tea Dye.
Statyści:
klej Magic, organzowa wstążka, kawałek tekturki z zestawu papierów, kartki w kratkę, kalendarzyk kieszonkowy, bindownica, sprężyna 3/4 w kolorze starej miedzi:)

21 komentarzy:

  1. Uroczy komplet. Śnieżynkowy zawrót głowy w eleganckim wydaniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki maleńki! Zazdroszczę precyzji.

    OdpowiedzUsuń
  3. bajeczny... na pewno będzie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet! Cudnie ozdobiłaś kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Bardzo gustowny i elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach...............Hmmm............. :)))))))))))))))) Ależ cudny komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brises, cudo! Piekny notes i pudelko.

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę weny twórczej

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny!!! Kolory cuudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jej, zachwycające!! Szczególnie to pudełko... :) mam już tysiąc pomysłów, co bym sobie w takim przechowywała :D Chyba będę musiała zacząć coś działać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. wiesz, że jest śliczny, prawda? :)

    Proszę bardzo ;* Cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ mi się podoba! taki to rozgoni całą melancholię...
    cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. widac:)
    Bri... filuterny jest:)
    Wysylam Ci pelne usmiechow garcie
    i pozdrowien wor mikolajowy]
    i dzieciectwo kradzione prze doroslosc....mozna ja odnalezc

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger