Wyzwanie #5

Mam przyjemność, ponownie zaprosić Was do wspólnej zabawy ze Scrap.com.pl. Tym razem każda ze Złotych Rączek przygotowała dla Was mapkę, oczywiście każda inną:)
Osobiście przygotowałyśmy sobie dodatkowe utrudnienie wymieniając się mapkami między sobą:)

Ja pracowałam według mapki przygotowanej przez Magdę. Troszkę ją odwróciłam i oto efekt:





























Uwielbiam to zestawienie kolorów osiągane dzięki komponowaniu ze sobą papierów z kolekcji Radość Lata!

























Tym razem oprócz motyli wzbogaciłam je pięknie nasyconym, materiałowym kwiatem Prima Roosevelt "Anna".



























Jest oczywiście piękny debiut mojego nowego, nawiasowego dziurkacza [Fiscars Craft Punch Border Upper Crest] - już go uwielbiam!

A pamiętacie ten letni zestaw? I tym razem pokusiłam się o pudełeczko w podobnym klimacie:)


Pudełeczko ozdobiłam dużym motylem, który dodatkowo połyskuje brokatem oraz kryształowym embosssingiem.



Przytrzymuje go kryształowy ćwiek - serduszko, żeby nie uciekł;)
Pisząc - pudełeczko - sto buziaków posyłam mojej kochanej Kasieńce:)

A w pudełeczku co?  Może broszka....

Zapraszam do wspólnej mapkowej zabawy w 5 wyzwaniu Scrap.com.pl:)

Dziękuję pięknie za wszystkie Wasze słowa, ciepło pozdrawiam,


22 komentarze:

  1. gorgeous card and lovely colors!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka, piękny komplecik :)
    zadziała na wiosnę? musi ją jakoś przywołać :) u nas śnieg od rana pada...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta kartka i jakie energetyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Cudne pudełeczko i karteczka :) Ja też zrobiłam z tych papierów pudełko, zapraszam do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka, piękny motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muy lindo y los colores alegres geniales. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowww, ktoś zaszalał :) Piękne prace, już takie mocno wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kusisz tą wiosnę niesamowicie, ja bym na jej miejscu już dawno przyszła

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory i świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kolekcja, w iście wiosennym klimacie!!!Bardzo mi się spodobała!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam te papierki, a zwłaszcza w Twoim precyzyjnym i przepięknym dziele!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna karteczka:) i zabawa super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba zestawienie tych kolorków, one naprawdę przywołują zapach i ciepło lata a Twoje prace są tak energizujące ,że aż cieplej się robi na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te papiery, ale po Twoim przetworzeniu, to bajka! :)
    Piękny, wesoły i bardzo wiosenny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny komplecik, karteczka i pudeleczko bardzo radosne i optymistyczne - wrecz mozna poczuc wiosne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka :) zadziwiająco dobrze prezentuje się zieleń i błękit - nigdy bym nie pomyślała.
    Pozdrawiam czekając na kolejne prace
    Eewweelina

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny energetyczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger