Specjalnie

Na Anielskie Wyzwanie przygotowałam różany komplet. Bo przecież to "Wyzwanie z różą" - nie mogłam mu się oprzeć:) 


Zrobiłam różany datownik - nie mogło być inaczej.





Wykorzystałam cudne papiery z kolekcji Tajemniczy ogród oraz złote narożniki, które "podrasowałam" nieco papierem ściernym:)

























Do kompletu powstała mała karteczka, tak aby całość gotowa czekała na przyszłego właściciela:)



























Skorzystałam z bieżącej mapki Wild Orchid Challenge. Z tej firmy pochodzą przepiękne cieniowane róże.





















































I to by było na tyle dzisiaj:)































Ponieważ mój dzień nie należał do specjalnie udanych, liczę na to, że uda się chociaż wieczór:)
Dziękuję za odwiedziny oraz przemiłe komentarze!


40 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem - delikatności a zarazem wyrazistości Twojej pracy! I karteczka i datownik - CUDOWNE!
    Perfekcyjne dzieło!
    Pozdrawiam ciepło i życzę, by chociaż wieczór był udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Изумительный набор!!! Восхитительно!!! ))

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny komplet!!!! Oby wszystkie pory dnia były dla Ciebie udane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet przepiękny i dopieszczony jak zawsze :)
    Życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. generalnie nie lubię takich różano-romantycznych klimatów, ale ten zestaw zrobił na mnie wrażenie! :)))))
    udanego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!!! Masz niezwykły talent:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ten komplet!!!
    Miłego wieczoru :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny zestaw.. chciałbym zostać jego właścicielem.. pomarzę..

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny komplecik! udanego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Волшебная работа!!!!
    Я в восторге!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem... Niesamowicie elegancki.Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet! Piękny, piękny!!!!! Uwielbiam ten papier i to, co z nim zrobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna oliwkowa zieleń ! bardzo delikatna, romantyczna praca...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw - niezwykle dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Анна,как я рада,что нашлатвой блог!У тебя чудесные работы!Ты так хорошо и качественно их фотографируешь))))
    Очень красивый,стильный комплект!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Normalnie dech mi zaparło!!!
    Przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudny komplecik Aniu :) niezwykle romantyczny i delikatny!!! i jak zwykle perfekcyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo romantyczny! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Za każdym razem jak tu zaglądam napatrzeć się nie mogę... CUDNY komplet!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny komplet:)
    Delikanty i dopieszczony jak wszystkie Twoje prace
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Получился восхитительный набор!

    OdpowiedzUsuń
  23. w takim razie udanego wieczoru zyczę,a komplecik jak zwykle powalający,choć wolę Cię w żywszych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekny i doskonały zestaw! Wspaniala kolorystyka, jestem pod wielkim wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam

    Przecudne są Twoje prace:)

    Zapraszam do mnie

    http://arts-ooak.blogspot.com/2011/04/sweterki-dla-pieskow.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny jest twój komplecik :)))
    ach,, mieć taki... marzenie...

    powiedz mi proszę, jaki masz złoty puder, bo u Ciebie wygląda super, a ja jak roztopię swój, to wcale nie ma takiego efektu :(((

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne rzeczy tworzysz, brawo:)

    Zajrzyj również do mnie

    http://arts-ooak.blogspot.com/2011/04/szydekowy-piesek.html?showComment=1301871743904#c7074008464484272476

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowyny komplecik!!!!!!!! Uwielbiam róże!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki fantastyczny zestaw!! Mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dostałam dzisiaj to CUDO! Jest jeszcze śliczniejszy niż na zdjęciu. Dziękuję i dziękuję także za prześliczną karteczkę świąteczną.
    Wszystko przepięknie zapakowane. Jesteś FANTASTYCZNA !!!!
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger