May's Prima PPP & zawieszka z cytatem

A co ma jedno do drugiego?
Pewną zgodność kolorystyczną:D


























Jakiś czas temu zapisałam się na wymianę organizowaną w Diabelskim Młynie. Dla mojej losowo sparowanej koleżanki Kasi, przygotowałam zawieszkę z moim ulubionym cytatem. Wsparłam się majową paletą kolorystyczną Primy, bo wydała mi się idealna na maleńki retro "domek", który chciałam przygotować.































Mój ulubiony cytat, umieściłam w środku "domku" zrobionego ze skrawków tektury,
























ozdobiłam wnętrze kwiatami, rub-onsem

























oraz kolorowym szkiełkiem.















































Tu i ówdzie pochlapałam akrylową farbą, a na daszku posadziłam motyla:)
























Mam nadzieję, że Kasi się spodoba:)





























Dziękuję za wszystkie przemiłe słowa, dobrej nocy życzę!


28 komentarzy:

  1. No baaaa! Trudno, żeby się nie spodobało ;o))
    Piękny domek, a motyl zaparł mi dech....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie, jak tak :))) Spodoba się, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca! Bardzo podoba mi się układ kwiatów i wszystkie detale. Mistrzostwo! Cytat zapamiętam także dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Arcydzieło Aniu. Oczywiście, że mi się podoba i to bardzo. Już myślę gdzie ją umieścić :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, z pewnością się spodoba, bo przecież to jest cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny cytat i wspaniała oprawa, trudno się oderwać od tych wszystkich cudnych szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny jest!!! mogę spapugować pomysł???

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały Ania,wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie tylko sie spodoba ale chyba zachwyci ...jest cudny ten domek....

    OdpowiedzUsuń
  10. КРАСОТА! Необычно, эксклюзивно!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jakie to śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku - ANIU ..... zawieszka jest PRZEPIĘKNA !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepiękna. Prze-prze-przepiękna!!! Cudna kolorystyka, wspaniały pomysł z tą wnęką, z tym domkiem, cudne dodatki i dający do myślenia cytat!! Jestem zachwycona :) szkoda, że to nie dla mnie :P:P

    OdpowiedzUsuń
  14. cudniaste!:) oj, jak ja bym chciała cie zobaczyć w akcji na żywo:)
    cytat jest rewelacyjny, wcale się nie dziwię ze twój ulubiony!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudnie kobieca, delikatna i romantyczna zawieszka!!

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaaa! jest przecudna! zazdroszczę twojej wymiankowej parze okropnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Qrcze! cudowny pomysł, bardzo mi się podoba a sentencja powala na kolana prawdą...!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaa, padłam... jak się nie spodoba, to ja biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne są Twoje prace. Domeczek ach kto by go nie chciał. . . Kolorystyka i te detale...

    OdpowiedzUsuń
  20. o masakra, padłam. Cuuudna domkowa zawieszka :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny! Tez bym taki chciała... :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger