Gofry

Miłosz uwielbia gofry, zresztą, któż ich nie uwielbia?
Wreszcie pociachałam pozornie mało dziecięcą kolekcję "Time Piece" BoBunny. I muszę przyznać, że skradła moje serce równie mocno co wielobarwna "Gabrielle".


Uwielbiam takie chłopięce scrapy, warstwowanie, nasycone kolory...


























Uwielbiam zamykanie wspomnień w ten właśnie "wielozdjęciowy" sposób. To tak, jak by kadr z życia zamknąć w papierze... Mam nadzieję, że po latach mój syn też będzie tak czuł:)
























Czy Wam też blogger tak zniekształca zdjęcia? Moje kompletnie tracą ostrość:(
Dziękuję za wszystkie odwiedziny oraz przemiłe komentarze:)
Ciepło Was pozdrawiam!


26 komentarzy:

  1. Niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna praca (w groszki hihihihihi...
    gofry mniam mniam:)
    właśnie tez mi się podoba jak robicie robią takie kadry ze zdjęć, wygląda to niesamowicie i sama zabrałabym się za taką prace, ale nie mam takich zdjęć:(
    mało zdjęć ostatnio robię i chyba "dorosłam" do tego, żeby to naprawić:):):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest idealny!!
    Wpatruję się w szczegóły i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda Twoja praca jest profesjonalna,każda bardzo mi się podoba.Bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to zawsze dopracowane i wysmakowane, aż ślinka leci, nie tylko na widok takiego łasuszka wcinającego ze smakiem gofry!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia wybrałaś do "oprawienia" w postać LO :) I te kolory, same mają zapach gofrów... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie uchwycone chwile! podziwiam ... Śnieżynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Patek uwielbia gofry z pudrem ;-) A Miłosz jest taki apetyczny :-) Warstwowe scrapy pełne detali w Twoim wykonaniu ubóstwiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny skrap i świetna tematyka, a kolor koszulki Miłosza wspaniale kontrastuje z całością.
    Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba z tydzień zajęłoby mi układanie tych warstw:-) taaaakie apetyczne LO!

    OdpowiedzUsuń
  11. P.s. co do zdjęć mam wrażenie, że one się tak zamazują przy ładowaniu, tez czasami jestem zszokowana tym, co mi wychodzi, jak wrzucam na bloga, ale w gotowym opublikowanym poście wyglądają normalnie. Cuda jakieś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny goferkowy scrap, też je uwielbiam i zawsze zajadam z apetytem jak Miłosz :)

    Ja zauważyłam, że zdjęcia są rozmyte (przynajmniej u mnie)jak jest mniejszy rozmiar zdjęcia niż ustawienia w blogerze, poniżej 600 lub 500 mpx.

    OdpowiedzUsuń
  13. LO wspaniały, ale to u Ciebie norma ;D Bardzo podoba mi się kolorystyka i właśnie to zamknięcie tej jedynej chwili w serii fotek. Cudo :)
    Co do zdjęć na bloggerze, to moje ostatnio przekręcają się i wchodzą wyłącznie w pionie:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały scrap! Mogę tak patrzeć i patrzeć... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi, what a gorgeous layout, I really like the way you combine these colorful pictures with classic papers.

    OdpowiedzUsuń
  16. This was really great !!!
    I love your colors and paper...all your details are fantastic too !!!
    Great page ! :O)

    OdpowiedzUsuń
  17. wdzięczny temat i obiekt i taka powiedziałabym gofrowa kolorystyka, podziwiam warstwy

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze zdjęcia w uroczej oprawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wow this is totally outstanding !!!!!
    love every piece of this page .. hugz x

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam gofry!!!
    Szczególnie takie z bitą śmietaną i borówkami... mrrrr.... :D
    Scrap jest fantastyczny!!!
    Te warstwy, kolory, marszczenia... miód :)))
    :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie mi się podoba ten scrap:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger