Dziadek, I adore you:)

Dziś mam dla Was kolejne słowo do scrapowania oraz kolejną odsłonę Elise Rebel:)
Wspólnie z DT bloga Bird is the Word - scrapowałyśmy słowo ADORE, przyłączycie się do zabawy?
Mój LO, to kolejna odsłona kolekcji Elise Rebel firmy 7 Dots Studio, i zapewniam Was, że nie ostatnia, gdyż kolekcja ta ma dla mnie mnóstwo twarzy:)




























Moja wersja ADORE, to pełne uwielbienia spojrzenie Miłosza, któremu dziadek narysował jak zbudować prawdziwy dach:) Mimo, że fotki nieszczególnie udane i prześwietlone, musiały znaleźć się na scrapie i już:)
























Dodatkowo można tu znaleźć #83 mapkę oraz paletę kolorystyczną The Color Room.























A napis uszyłam sama:)






















Życzę udanego wieczoru, ciepło pozdrawiam i zmykam do łóżka!




A dla tych, którzy czekają na wyniki, oczywiście losowanie:)













A 25 komentarz należy do JaneB:) Gratuluję!

18 komentarzy:

  1. Oczywiscie ze sie przylaczymy, juz wybralam papiery i zdjecia :).
    Co do fotki, moze technicznie masz jej cos tam do zarzucania ale klimat, uczucia i relacje tam sa tal wazne ze wcale Ci sie nie dziwie ze je oscrapowalas. Bardzo Ci zazdroszcze takich zdjec, moje dzieci, niestey, nie maja Dziadka...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny scrap!!! bardzo lubię połączenie błękitu z pomarańczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny scrap! Tak emocjonalny! Te chwile złapane aparatem i oprawione cudnymi papierkami - BEZCENNE!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko tu jak zwykle cuuuudne i zdjęcia tez są fantastyczne, bo o scrapie jako całości nie mówię :* szyte literki rządzą :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. :))) bardzo udane :) Gratuluję szczęściarze wylosowania nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny!!!! i do tego taki wzruszający...

    OdpowiedzUsuń
  7. Аня,какая чудная страничка!!!!!Замечательная!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały! Literki uszyłaś obłędnie, a całość ma magiczny klimat. To u Ciebie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ficou adorável. Parabéns Beijocas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite są takie chwile uchwycone na zdjęciach, takie porozumienie między pokoleniami - piękne! I piękna oprawa, napis - mistrzostwo!
    To Twój tato Aniu? Strasznie podobne uśmiechy macie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny scrap. Zanim przeczytałam o napisie - już wiedziałam że zrobiłaś go samodzielnie ;o)) Świetny pomysł ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! This is such a neat looking lo! Love everything about this! Just beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anna, this is totally gorgeous! So beautifully done, I love your choice of papers!! Have a great week yeah! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. scrap świetny - jak zwykle :) ale szyty napis - mistrzostwo :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękny klimat tu stworzyłaś :) Szyte literki są mistrzowskie! ale też bardzo mi się podoba jak dopasowałaś tę kolekcję do palety kolorystycznej. po raz kolejny chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziadek caly w skowronkach z tego skrapu buziaki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger