Scrapowy koniec miesiąca

Marzec był dla mnie miesiącem niezwykle obfitym w scrapy:-)
Dziś mam do pokazania aż dwa!!!

Bieżące [#25] wyzwanie u Scrapujących Polek, na które serdecznie zapraszam!
Tym razem scrapujemy wiosennie:-)


 U mnie Tosieńka wąchająca tulipany:-)


 


Na ślicznych papierach The Scrap Cake "My Private Happiness".



A jeśli o wiośnie mowa [no właśnie, gdzie ona jest? W Bydgoszczy padał dziś śnieg!!!!],
to nie ma nic lepszego jak "koloroterapia" podczas scrapowania.
Efektem mojej "koloroterapii" jest pamiątka z zeszłorocznej, niezwykle słonecznej wycieczki nad rzekę:-)


Mój syn uwielbia słońce [ach, z pewnością ma to po mamie:-)]!


I jest to jedno z tych zdjęć, kiedy mówimy do swojego dziecka: kochanie, uśmiechnij się! 
Tylko dzieci są takie prawdziwe i kompletnie nie potrafią uśmiechać się na zawołanie.



I tu również całe mnóstwo przeróżnych warstw, które "pomaziałam" farbą dla złagodzenia kolorów.


I mój całkiem nowy nabytek: duży wykrojnik zawijas Cheery Lynn Design,
który po prostu uwielbiam!!!!


Poza tym, chyba na nowo odkrywam moją kolekcję stempli wszelakich:-)
Udanego popołudnia,ja chyba poscrapuję dziś trochę [he, he].
A jeśli o scrapowaniu mowa: czy już wiecie o najnowszym, szalonym projekcie?

Blog "Uscrapowanych" ruszył już pełną parą!
A ja, czekam na chętnych do scrapowania w Bydgoszczy:-)

 
Materiały:
*Papiery: The Scrap Cake, Echo Park "Summer Days Die Cut", "Apron Strings", "Fabris Store", "Kick the Can", "Noteworthy", "Vintage Linen",
*Wykrojniki: Cheery Lynn Design "Mega Fanciful Flourish", Spellbinders "Spellbinders Grand Nestabilities Donna Salazar Creative Book Pages", Marianne Design, Magnolia "Mini Doily",
*Dziurkacze: EK Success,
*Tusze i preparaty: Ranger Distress Frayed Burlap, Archival, Liquid pearls, Dabber paint Snow Cap *Stemple: Viva Decor, Latarnia Morska "Serce w kropeczki", "Monarch duży", Inkadinkado "Butterfly Mini",
*Ćwieki: Eyelet Outlet "Rope pearl brads",
*Dodatki: Papermania guziczki, Echo Park naklejki, kryształki, alfabet Making Memories.

11 komentarzy:

  1. Rozkręciłaś się Kochana z tymi scrapami.
    I dobrze, bo wychodzi Ci to wyśmienicie :).
    Oglądanie ich to czysta przyjemność!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia w pięknej oprawie. Przyjemnie się ogląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak piękne prace wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrapy Twoje to majstersztyki, lubię, uwielbiam wpatrywac się co umieściłaś i zawsze czymś zaskakujesz, tyle detali, smaczków:) A najfajniejszy tulipanek na pierwszym scrapie to ten na zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i takie wiosenne Lo-siki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się ja po koloroterapii :) Jeszcze sobie popatrzę parę razy i naładuję akumulatorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Très belles pages, pleines de tendresse. J'aime beaucoup les couleurs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! What awesome lo's! Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger