Wyzwanie #19




Tym razem mamy dla Was nie lada gratkę, którą jest mapka
przygotowana przez naszą Lewą Rączkę Anię.


Prawda, że pole do popisu oraz interpretacji własnej jest bardzo szerokie?


Ja przygotowałam LO pod przewrotnym tytułem "Listek", upamiętniający zbieractwo mojego synka:-)


Jego efekty wyjmuję z przeróżnych schowków, skrytek oraz kieszeni, w postaci liści, kamyków, patyczków, muszelek, i innych niezwykłości.


Wykorzystałam papiery oraz dodatki z przepięknej kolekcji Bo Bunny Welcome Home.
Najnowsze kolekcje Bo Bunny znajdziecie w Scrap.Com.pl, ja już się odpowiednio zaopatrzyłam:-)



Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy!!!
Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze, ciepłe myśli posyłam!

 
Materiały:
*Papiery oraz dodatki: Bo Bunny,
*Wykrojniki: Cheery Lynn Design, Joy,
*Tusze i preparaty: Ranger Distress Walnut Stain, Liquid pearls.
*Szycie osobiste:-)

7 komentarzy:

  1. I jeszcze piasek z kieszeni wyciągam. Tony piasku z przedszkolnej piaskownicy :-D Piękny scrap i nieprzeładowany.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. łał to jest naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna praca, patrzę i napatrzyć się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną pracę zrobiłaś:)Bardzo mi się podoba i kolorki też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i subtelna, bez zbędnego przepychu ;))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger