Kolory i maski - Colors and masks

Deszczowa ta środa, przynajmniej u mnie.... A jak jest u Was?
Dziś zapraszam Was na dwa wyzwania:


U mnie jest to przepiękna, "zawijasowa" maska Prima Maketing 
ale każda maska jest dobra i tak na prawdę, możliwości jest mnóstwo!
Macie czas do 15 lipca.




A na moim LO najbardziej kolorowy kolor mojego życia - mój syn:-)


Mimo chmur za oknem, posyłam Wam mnóstwo uśmiechów!

Materiały:
*Papiery oraz dodatki: Galeria Rae: "W trzepocie motylich skrzydeł", "W czerwieni tulipanów", "W żonkili bukietach", "Słodkie słówka", "Przyszła wiosna -Tagi", "Przyszła wiosna - Guziki",
*Tusze i preparaty: Ranger Distress, Viva Decoor,
*Wykrojniki: Sizzix, Cheery Lynn Design,
*Maska: Prima Marketing,
*Dziurkacze: Dalprint,
*Alfabety: Amerikan Crafts.

12 komentarzy:

  1. прекрасная страничка!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten uśmiech ze zdjęcia zastępuje słonko-piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie uuupał! :))
    ciekawy scrap Aniu, taki inny - gdyby nie zdjęcie Miłosza,to nie powiedziałabym,że Twój:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the misting and what a cute photo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś jedną z 3 scraperek, u których zachwycają mnie prace z chłopięcymi zdjęciami i kwiatami :)
    A u nas upał, okropny, obezwładniajacy, koszmarny upał! Nie znoszę takich temperatur.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zdjęcie w ślicznej, wiosenno-letniej oprawie :)
    U mnie upał, ani śladu deszczu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, trójwymiarowy efekt uzyskałaś przy użyciu tej maski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kolorki i ten najważniejszy - cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna kartka, piekne sa te rozetki... :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger