Halloween...

W naszym kraju raczej rzadko spotykane,
choć ostatnio słychać o nim coraz częściej.
Tak, to Halloween:-)
 

Postanowiłam zmierzyć się z tym tematem
i przygotowałam dwa nieduże tagi do prezentów:-)
 
 
Z papierowych zestawów wybrałam dwa: "Noir et chic", pełen mocnej czerni
oraz "Boho chic", w którym znalazłam orzeźwiającą pomarańcz...


 Wszystko ozdobiłam "bardzo straszliwymi" ćwiekami - potworami;-)
Monster Brads oraz wstążką w tym deseniu Monster Ribbon.
Na dodatek: Spooky House Brads... wszystko od Eyelet Outlet oczywiście:-)

 
 Po pełne materiałoznawstwo, zapraszam na blog slepu Scrap Pasja ---}klik
Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze, ciepło pozdrawiam...

 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Halloween! Jest pełne radości, optymizmu i zabawy której tak bardzo brakuje w szare, jesienne dni! W Polce wszystko jak tak... na poważnie, całkiem niepotrzebnie, trzeba szukać powodów do radości! ;)
    Dokładnie rok temu, byłam w NY, tryskającym zewsząd dyniami, kościotrupami i przebraniami dla dzieci! Coś niesamowitego! ;)
    A tagi są fantastyczne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie... W Polsce ten dzień jest dniem zadumy, wspomnień naszych bliskich, odwiedzin grobów. Tu gdzie mieszkam jest to dzień zabawy, kolorowych kostiumów, imprez i zewsząd patrzących dyniowych głów.
    Taki są fenomenalne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bardzo straszliwe potwory" mnie powaliły:). Bardzo fajne te tagi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I just love those images!!! These are just gorgeous, love the sparkle too! Wonderful work as always! You are so inspiring!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger