Rzutem na tasme

Rzutem na taśmę, podpięłam się pod Lemoncraftowy taśmociąg,
który wczoraj wieczorem pojawił się na sklepowym blogu:-)


Nie ma bowiem co ściemniać, że jest inaczej... Taśmy, tasiemki... UWIELBIAM!!!

 Na kartce pełnej "Serdecznych życzeń", zmieściłam ich aż 3 rodzaje:-)



Oczywiście jak to ja, większość ich piękna, po prostu zakryłam:-)
I nawet nie wiem, czy ktoś zauważy, że inspirowałam się mapką Mojo Monday #334.
Na prawdę :-)

Wiem, że katuję Was nimi niemiłosiernie, ale cóż... nie umiem przestać ich ciąć:-D
A skoro już wspomniałam o taśmach, to jeszcze wspomnę o promocji;-)


Wszelkie szczegóły na blogu Lemoncraft, zapraszam:-)
Dziękuję za odwiedziny oraz każde dobre słowo!
Bardzo cieplutko pozdrawiam,


Materiały:

* Papiery: Lemoncraft "Tylko mnie kochaj",
* Stemple: Agateria "Serdeczne życzenia",
* Dodatki: Lemoncraft różowa taśma plisowana w groszki, różowa taśma marszczona w kratkę z szyfonem, waniliowe róże na tiulu, bazy kartkowe Anita's, perełki w płynie Viva Decor
* Tusze: Memento, Ranger Distress,
Big Shot Maszynka Sizzix,
* Wykrojniki: Magnolia, Marianne Design

12 komentarzy:

  1. Beautiful card! Love the pretty butterfly and trims.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie fajna kolorystyka! :) i tyle warstw, że aż się w głowie kręci :D Super! Powalająca karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wygląda ślicznie, piękną dobrałaś kolorystykę - pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNIE wygląda ta tasiemka ,też ją mam i nie zawaham się jej użyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace!!! Cudnie skomponowane, a kolory miodzio :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger