Stemplujemy ksiazke

Tytuł może nieco przewrotny, ale właśnie tym tytułem chciałabym zachęcić Was
do odwiedzin w Stemplomanii, gdzie czeka na Was kurs, który przygotowałam specjalnie dla wielbicieli książek oraz kolorowych tuszy Distress:-)


Na zachętę wrzucam Wam kartkę, którą wykonałam specjalnie na potrzeby kursu :-)



Mam nadzieję, ze poczujecie się choć odrobinę zainspirowani :-)


Dziękuję za wszystkie dobre słowa, serdecznie pozdrawiam, Ania

Materiały:
* kartki ze starej książki, nożyczki, linijka, nożyk,
* stemple: Agateria "Peonia 1""Ramka SNL/05", "Specjalnie dla Ciebie",
* Tusze: Ranger Distress "Tumbled Glass", "Peeled Paint", "Embossing ink",
* Puder do embossingu Stampendous "Winter wonderland",
* narzędzie do tuszowania Ranger, nagrzewnica Dovecraft, ćwieki EyeLet Outlet.
 


12 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki i tusze distress - lecę! (a Twoja praca bosssska!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ależ się dzieje! Już sama nie wiem na czym oko zawiesić:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie widziałam takiego połączenia kolorystycznego. Piękna inspiracja:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A very different style for you, Anna, and it is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna....
    Słonecznie i ciepło pozdrawiam -Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous card!!
    I would like to invite you to join the Epic Anniversary Challenge at Scrap Around The World.
    Wishing you a lovely day!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger