2 Cool 4 School - DT Kaisercraft

Dziś mam dla Was mnóstwo prawdziwie soczystych kolorów!
W sam raz na tę pogodę za oknami, która nie skłania do zbyt wielu pozytywów niestety....





              
2 Cool 4 School, radosna, bardzo energetyczna kolekcja Kaisercraft - po prostu stworzona dla mam, które wspominają fajne dni swoich dzieciaków :-)
 Mam takich jak ja :-)






 Bo takie dni, jak ten pełen pierwszych literek i pełnych pasji rysunków, tak dobrze się wspomina....









Wszechobecny motyw kredek i ołówków.... uwielbiam :-)

Dziękuję za odwiedziny oraz komentarze,
serdecznie pozdrawiam, 

Materiały:

4 komentarze:

  1. Wow ale cudne szkoda, że w Polsce nie można takich kupić ... cudowny zestaw ... przecież szkoła dziecka to okres gdzie wiecznie się coś dzieję więc fajnie by było mieć taki zestaw. Cudnie go wykorzystałaś !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scrap, a kolekcja obłędna, świetne papiery i dodatki. Ja też uwielbiam kolekcje Kaisercraft (wszystkie!!!!), a te najnowsze jak widzę są super, normalnie muszę je mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, CUDNY!!! Wspaniałe wspomnienia na przyszłość :)))) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  4. Loving your bright and beautiful creations Ania.. gorgeous work!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger