Stare zdjecia....

Posiadacie stare zdjęcia?
 Ja posiadam całkiem sporą kolekcję ;-)
I wcale nie są to dawne pocztówki, lecz prywatne, rodzinne fotografie....

Dzisiaj mam dla Was dwa takie niezwykłe zdjęcia.


 Moje, kiedy to miałam zaledwie roczek i byłam szczęśliwą posiadaczką ręcznie dzierganej sukienki w kolorze czerwonym :-) 
Do kompletu był jeszcze berecik z pomponem, niestety nie załapał się na tej fotografii ;-)







Na drugiej fotografii, mój starszy brat. Obowiązkowo w rajstopkach ;-)
Kto pamięta jeszcze czasy rajstopek?






 Obie fotografie "oprawiłam" w piękną, bardzo vintage kolekcję


 A na deser, zrobiłam kartkę ;-)





 Serdecznie pozdrawiam,


13 komentarzy:

  1. Takie zdjęcia i layouty to prawdziwa pamiątka! Mnie też po głowie chodzi ostatnio dopaść stary album rodziców gdzie jest pełno moich zdjęć (przywilej bycia pierwszym dzieckiem, moje rodzeństwo z różnych względów już tylu zdjęć nie miało) i coś podkraść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ten deserek dla mnie?... uwielbiam "słodkości". Ja też pamiętam brata w rajstopkach i krótkich na nie spodenkach, gdy było chłodno. Długie spodnie chłopcy ubierali kończąc 10 lat (tak było za moich dziecięcych czasów) :p Obie prace piękne a "deserek" zjawiskowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prace, niestety Jadzia mnie uprzedziła, bo też chciałam się skusić na ten piękny i smakowity dla oczu deserek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zbieram nasze stare fotografie. MAm sporo po dziadkach, od rodziców, swoich mnóstwo.......
    Twoje scrapy - przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. The layouts are so precious, and I love the pretty card as well.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjecia i znakomite prace, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadać takie fotografie to prawdziwy skarb. Piękne LO i kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, inpirujace kompozycje. Podziwiam i pozdrawiam.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny twór! Jestem oczarowana :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger