Gdzie jest Twoje miejsce? Może w romantycznym ogrodzie?


Dni płyną jak szalone i nie ma w nich nic z tej letniej beztroski z przed wielu lat... Nieraz wracam myślami do czasów, w których ukrywałam swoje myśli w gąszczu pachnących bzów... Jak one pachniały! Lubiłam dłonią dotykać maleńkich kwiatuszków, lubiłam ten odurzający zapach... Zwłaszcza po deszczu, kiedy powietrze drżało od mokrych kropel... Ten czas minął dawno temu i zdaje się, że bezpowrotnie. Od lat mieszkam bowiem w smętnym, szarym blokowisku i raczej nie zanosi się na jakiekolwiek zmiany w tym temacie :-)

Pewnie dlatego już sama nazwa "Romantyczny Ogród" zawróciła mi w głowie 😊😉  Natomiast kiedy sięgnęłam po te, jakże malarskie papiery, nie opierałam się długo i pociachałam 😁

Troszkę powycinałam, troszkę ukwieciłam... dodałam brokat i kropelki rosy...

I taka oto wyszła z moich rąk... Malownicza i kwitnąca...

A Twoje ulubione miejsce jest gdzie? Kiedy je odwiedzasz i jak często do niego powracasz?

💙💚💛💜Serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny oraz komentarze 💙💚💛💜

Materiałoznawstwo dla ciekawych co, z czym i skąd :-)

5 komentarzy:

  1. Kolejna przecudna kartka Aniu, a jak pięknie napisałaś o tych wspomnieniach z ulubionego miejsca... :) Ja mam kilka takich ulubionych miejsc :D Uwielbiam powracać w Tatry, bo wśród górskich szczytów czuję się taka wolna - od trosk, przyziemnych problemów, codziennej gonitwy... :) W moim sercu szczególne miejsce znalazła też mała, urokliwa wioska w Chorwacji, Trpanj :) Przepiękne, ciche i spokojne miejsce, w którym można się w 100% zrelaksować. Tęskno mi za wspomnieniem z dzieciństwa - malowniczą, nostalgiczną Jastarnią, nad naszym morzem nie byłam już niemal od 20 lat - może uda się kiedyś uciszyć tę tęsknotę ;) No i dom, miejsce, w którym jest moja rodzina, w którym czuję się bezpiecznie i swojsko, z widokiem na dzikie sady i rozległe pola, z biegającymi pod bramą sarnami i lisami... :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful, delightful card, Anna! Many years ago, I took a vacation to Ireland. It is so beautiful and peaceful there--I didn't want to leave. However, an escape I can easily reach now is getting lost in a good book.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie jest moje miejsce? Wiem, ...ale nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger