Spełnienia marzeń - romantyczna kartka kwiatowa


Aż musiałam zastanowić się przez chwilę!
Tak dawno mnie tu nie było, że wzrokiem szukałam przycisku "nowy post" - smuteczek 😥
Czy to już starość? A może wypalenie zawodowe? 😊 Czytałam kiedyś, że oba te stany charakteryzują się wysokim procentem niechęci do działania....


Ja jednak jestem, scrapuję, tworzę kartki, projektuję papiery do scrapbookingu i na dodatek - miewam się dobrze 😋
Robię też całe mnóstwo innych rzeczy, zbieram doświadczenia, kolekcjonuję uczucia i robię wszystko by moje marzenia miały szansę się spełnić...
Hmmmm.... To może to jednak nie starość lecz zwyczajne, małe lenistwo?
Takie, nazwijmy to - lenistewko...

 

 Czy zostanie mi wybaczone? Ładnie się do Was uśmiecham 😊

💙💚💛💜Serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny oraz komentarze 💙💚💛💜




W rolach głównych wystąpili:

5 komentarzy:

  1. Zostanie wybaczone, pod warunkiem, że przepędzisz to lenistewko, gdzie pieprz rośnie i taki zimują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że pokazujesz co tworzysz.Bo że działasz to wiemy ale czasami lubię zajrzeć i tutaj.Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cudnie ta kompozycja kwiatów (nie)żywych komponuje się z tymi namalowanymi... Postów już kilka jest więc myślę, że to lenistewko przegoniłaś na dobre...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger