Bawię się w piaskownicy...

Kiedy zobaczyłam w Artpiaskownicy kartkę do zliftowania, którą gościnnie wyszukała dla nas Lena_WZ - wiedziałam od razu, że i ja będę bawić się w tej edycji. Nie sposób bowiem, ominąć wzrokiem tak cudnej kartki, jaką jest kartka Jak Heath. Moja wersja jest co prawda trochę inna i mniej elegancka ale miałam ogromną przyjemność pracując nad nią.

Moja kartka ukrywa za zakładką tajemniczy środek...

którym jest...

maleńkie, kryształowe serduszko w otoczeniu czarnego i połyskującego embossu...

i trochę zbliżeń...

ćwiek wiadomo skąd...

Bez obaw, nic nie odpadnie, wszystko mocno przyklejone;)

Bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny oraz cudowne komentarze.

14 komentarzy:

  1. Witaj :) Piękna kartka. A ja mam jeszcze mnóstwo pytań :) Pozdrawiam Cię serdecznie. Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. o w mordę! boska interpretacja...nawiązując do poprzedniego posta-pięknie ci w czerni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Absolutnie niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny tekst!!!!
    cudna kartka!!!
    świetny klimat!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Komentrze cudowne, bo kartki sa absolutnie cudowne !!! Uwielbiam ! Moja ma sie do nich nijak...Ale mysle ze przyjemnosc ich robienia jest podobna, wiec sie nie zalamuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super... taka w starym stylu... troszke tajemnicza, acz kolwiek bardzo wytworna....

    OdpowiedzUsuń
  7. to lubię:) pastele, starociowy styl, elegancja... pięknie!

    pozdrawiam,
    www.magdamatraszek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna!
    A pomysł z serduszkiem...cóż...głęboki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A co ja biedna mam napisać?... jak już wszystko powiedziane...
    Ach!!! Och!!! Ach!!! Och!!! C.U.D.O.!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo i... dziękuję za udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger