Cardabilities #38 i zestaw kompletnie niebieski

Oprócz tego, że dziś dzień kartkowy na Polkach, mamy też 30, czyli dzień wyzwań na blogu Cardabilities.
Tym razem Karan zaproponowała mapkę prawie C&S:)

A tak wygląda mapka #38:























Nooo ale skąd zestaw kompletnie niebieski? Ano stąd [Uwaga! Bardzo dużo zdjęć:)]:







 




 

























I co Wy na to? Ja myślę, że fajnie jest mieć Przyjaciół organizujących takie prezenty urodzinowe i wymyślających genialne podpisy do zdjęć:)
Udanego wieczoru:)

42 komentarze:

  1. Ale cudeńko!! I te kolory...;) Uwielbiam taki odcień niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zestaw! Niby prosty, ale zachwycający!
    P.S. Jestem na etapie pisania pracy mgr i wszędzie zauważam błędy. U Ciebie wypatrzyłam "literówkę" - paluszek pewnie omsknął Ci się na klawiaturze...
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Так просто , но так изящно! Очень-очень нравится!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak, jest literówka, wiem o niej:) Na szczęście do adresata dotarł już poprawiony album:) Ale fotka pozostała mi wcześniejsza:)
    Dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ten album:) data mi znajoma, hehe moja Sarah tez z 18.08
    karteczke fajna i mapka tyz , moze sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komplecik, a zwłaszcza "teksty" w albumie mi się spodobały =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album, teksty wspaniale dopasowane do fotek :) Zresztą cały komplet pełen radości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka albumu wydawała się taka nie rzucająca się w oczy, ale jak spojrzałam na kolejne zdjęcia zobaczyłam to bogactwo myśli i wspomnień jakie tam udało Ci się pięknie zatrzymać. Podoba mi się ten komplet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your interpretation of the sketch!! Your card is so adorable!!! And your mini album is really gorgeous!! Above all I Love the colours!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Your cards and layouts are all so beautiful. Even the simplest of them is full of detail! Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja na to napiszę tak: :)))) :*****

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny album. Bardzo taki... skromny, swojski :D
    A i ja uważam, że fajnie miec takich przyjaciół ;o))

    Aniu, pytałam cię kiedyś o to, czym malować stemple - jako osoba początkująca. Widziałam u nas w sklepie takie kredi LYRA http://www.amex.krakow.pl/index.php?str=opis_new&co_pop=lista_sz&co_sz=lista&sz=szkolne&ktora=grupy&nr_grupy=28&numer=73001&str2=oferta
    Czy one się nadają? Czy lepiej kupić coś innego? Proszę, poradź mi! Pozdrawiam cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja, wszystko zgrane, dowcipne teksty, jesteś Zdolna

    OdpowiedzUsuń
  14. Very creative take on this sketch,love the colours too!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, fajnie jest mieć takich przyjaciół i fajnie jest mieć kogoś, kto taki prezent cudnie ujmie w papierowe ramy. Jak widać powyżej, Ty nadajesz się do tego doskonale!!!

    Dziękuję za przedszkolne wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prace... aż pozazdrościć prezentu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny album i niesamowicie piękna, wyrazista kartka!!!
    I fakt, fantastycznie jest mieć takich przyjaciół:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja lubię kółka i niebieski, to ach! Fantastyczny prezent fantastycznych przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  19. Отличный альбом!!

    OdpowiedzUsuń
  20. doskonały! lubię takie osobiste i dowcipne pracki:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. super wyszło! :) bardzo ładny komplet!!! :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny prezent, świetna kompozycja i mój jeden z ulubieńszych papierów w kółka i kratkę - czego chcieć więcej? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj tak, taki prezent to każdy chciałby mieć w posiadaniu:) cudny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejku... cudny komplet!!!
    Album- miodzio :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  25. super jest mieć takich przyjaciół! sama właśnie rozważam taki pomysł z dodatkiem do prezentu, ale nawet jakby powstał to i tak przebijesz go w stu procentach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. to musi być nieziemskie uczucie dostać takie coś... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No po prostu rewelacja. Super komentarze do zdjęć a kolor niebieski w tym wypadku bardzo męski :)

    OdpowiedzUsuń
  28. niesamowity komplet! a na dodatek niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie zgrany album - bardzo podoba mi się wnętrze, kompozycje zdjęć z opisami i dodatkami są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudo!
    Piękny komplecik :)
    Karty albumy świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspanialy prezent!!! Albumik jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajne, Oskar pewnie uradowany;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! This is awesome! I love the way you put this together! Great pics too...fun!

    OdpowiedzUsuń
  34. ja także jestem z tych pomysłowych drczyńców... gorzej z otrzymywaniem takich prezentów... ale marzę, że .. pewnego dnia ... :) mmm:))) piękny album :)pozdrawiam pokrewną duszę , jak sądzę ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny album, super podpisy do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jako obdarowany mogę tylko napisać, iż jest to najbardziej niezwykły prezent jaki otrzymałem. Tym bardziej będzie to wspaniałą pamiątką na lata, gdyż podarowany został przez PRAWDZIWĄ przyjaciółkę :)
    Dziękuje Axxxxx :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Super komplecik i piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  38. REWELACJA!!!!!!!!!!!!I pomysł i wykonanie:)Jestem pod wrażeniem, ale u Ciebie to ja tak często mam:)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger