Today

Czyli dzisiaj, aczkolwiek to "dzisiaj", też nie było dzisiaj:) Takie tam, gry słowne:D





























Layout przygotowany według mapki z lipcowego wyzwania Bird is the Word, według #69 palety The Color Room.






















Pomyślałam też, że idealnie pasuje na #5, chłopięce wyzwanie Sandy, o TU:)
A na zdjęciu Miłoszek podczas letnich zabaw u wujka Jarka, szczęśliwy i zadowolony na maksa:)










































Poza tym trochę różnych wycinanek i gniecionych warstw:)






















A teraz chwila na którą czeka pewnie jakieś 129 osób[:D], czyli wyniki wczorajszego mini-candy Scrap.com.pl:)



















127 komentarz pozostawiła u mnie MYSIA, którą poproszę o dane adresowe na mojego maila [brises@wp.pl]






Dziękuję wam za tak liczne przybycie, cieplutko pozdrawiam,


22 komentarze:

  1. beautiful page!!flowers..especially rose...are greate!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. scrap jest przecudny!
    gratulacje dla Mysi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla Mysi szczęściary :) a prace Twoje wszystkie bez wyjatku zawsze mnie zachwycają,nawet jak kompletnie nie w moich kolorach,podglądam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech szczęściara, gratulacje Mysia:)
    tradycyjnie świetna praca wyszła spod Twoich rąk:):):)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jak cudnie wyglądają te wszystkie zawijasy i gniecienia !! Fantastyczna praca !

    OdpowiedzUsuń
  6. WOOOW!!!! Właśnie przed chwilą odpaliłam kompa a tu taka niespodzianka:):):):)Jestem bardzo wzruszona.... że nie wiem co mam napisać....:):):) Bardzo bardzo bardzo dziękuję Wam wszystkim dziękuję za bardzo ciepłe i miłe słówka. Aniu bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę i przecudowne słodkości. Aniu nisko chylę czoło przed Tobą wszystkie Twoje prace są przecudowne!!!! Od Ciebie można naprawdę się wiele nauczyć:):):)Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie::):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. outstanding ... I absolutely love all of this ... striking .. hugz x

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję !!! I tym razem nie miałam szczęścia ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I znowu się powtórzę - uwielbiam Twoje scrapy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Absolutely gorgeous! All the detail, cutting and layers...just fab!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj, nie dzisiaj...ważne, że pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi.. this is really beautiful.. i love that happy photo. it lights up the layout!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie baaardzo mi się podoba!!!
    Szczególnie, że mogłam dorzucić do niego swoje 3 grosze :P
    :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! I am so happy to have found your blog! In this layout I love the design, the layering, the colors, the distressing...one of my favs!!!Thanks for playing along at BITW!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Total Awesomeness Bries!!!!
    no wonder You have over 700 followers & now you have 1 more..... hehehe
    Your Layout is simply FABBO!
    Thank So very much for playing along @ BITW & hope to see you & your Creations again........
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Stunning layout & great detail! Thanks for playing along at Bird is the Word :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this layout. It is just stunning! Thanks for the inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  18. i LOVE this page.. it is totally stunning... thank you for joining in at Bird is the Word.... wow.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! a Big congrats on your win...yippee!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. what a unique boy's lo. thanks so much for sharing it

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger