Marynarski shadowbox

Kiedy napisałam, że zrobię kolejny shadowbox, miałam już w głowie kompletny plan:) Z przepastnych zasobów mojego komputera wydobyłam rewelacyjne zdjęcie małej Marysi, córci mojej niezwykłej Przyjaciółki i "ubrałam" je w prawdziwy mix cudownych kolekcji The Scrap Cake, które przyfrunęły do mnie pocztą w ramach gościnnego projektowania w miesiącu wrześniu:)
Ale.... dość gadania! Otóż i on - marynarski shadowbox:)



































Wiecie już zapewne, że zmiksowałam dwie kolekcje "Jasną Stronę Życia" Karoli Witczak oraz "Lato nad morzem" Pasiakowej. Dla mnie jest to zestaw idealny:) Tryskający energią i kolorami, a jednocześnie pełen romantyzmu...























Cały shadowbox mieni się i złoci brokatami i muszę przyznać, że w słonku wygląda to naprawdę... ładnie:)





W celu konkretnej realizacji mojego zamiaru, skorzystałam z dwóch wyzwań: Pixie Dust Paperie August challenge [ That's my girl"] oraz City Crafter Challenge #72 [Al Dressed- Up].
życzę Wam spokojnej niedzieli, ja jadę się "plażować":)

39 komentarzy:

  1. Zachwycający! Dziewczęcy, morski - piękny shadowbox :) I te warstwy mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to jest prześliczne! Sama muszę coś takiego zrobić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous creation!!! Thanks so much for sharing this with us at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  5. класснооооо)))!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna trójwymiarowa ramka!!!
    Podziwiałam już na blogu TSC :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Och! cudna praca w każdym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależo wszystko dopieszczone i dopracowane,nie sądziłam,że mix tych dwóch kolekcji wyjdzie tak pięknie...prawdziwa shadowboxowa mistrzyni z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie połączyłaś obie kolekcje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarsko i romantycznie. Czyli sprawiłaś, że niemożliwe stało się możliwe :) Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach to CUDO!!!Wszystkie szczegóły rewlacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Już chwaliłam tam, ale chwalę i tu!!! Zachwycająca praca!

    OdpowiedzUsuń
  13. wracaj, nie plażuj się tylko twórz. Chciałabym wciąż i wciąż oglądać Twoje prace :) bo są magiczne i cudowne :) Ale Ty o tym Aniu dobrze wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  14. aż wakacji mi się zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezmiernie ciekawe i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Brises... mi to już pochwał brakuje...
    no tak jak z Betik...
    co post to cudeńko...
    z otwartą buzią podziwiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! Piękne wykonanie! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. What a sweet and adorable project Anna,big congrats on the spotlight!

    OdpowiedzUsuń
  19. Stunning project, it just blew me away! thanks for playing along with us at CCCB and thanks for playing along with Pixie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały!!! Genialnie poukładałaś wszystkie warstwy!

    OdpowiedzUsuń
  21. PRZECUDNE!!! genialnie przemyślane!!!! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem, Aniu, zachwycona tym, jak pięknie i harmonijnie połączyłaś dwie kolekcje, które są całkowicie różne. Pudełeczko jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejne cudo! Przepięknie dopasowane zdjęcie i papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anuniu, absolutnie coodowne, przepiękne i olśniewające pudełko. Popłakalam się ze wzruszenia, a przez łzy pudło wyglądą równie pięknie co na sucho. Dziekuję!!!

    Jest tylko jedno ale uroda modelki - odziedziczona wprost po mamie równiez nadała pracy klimatu - prawdaż?:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu - jest wszystko jest niesamowicie piękne, szalenie mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! This is absolutely amazing! Put together so well. So upbeat and fun. Love what you did with the darling pic too! Awesome, awesome creation!

    OdpowiedzUsuń
  27. oh ♥WOW♥!!! what an astonishingly clever and beautiful shadow box! i adore every single thing about this, just jaw-droppingly FABULOUS! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowa forma okazała się być bardzo natychająca, widać nowa energię:-) Świetne połączenie obu kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  29. I just LOVE this.. What a wonderful project.. Everything about this just makes me smile.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  30. love, love, LOOOOOOOOVE this in EVERY way possible! Thanks so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajniutkie te okienko.Takie radosne i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger