Shadow box

Cóż... nie wiem zupełnie co powiedzieć... Nie spodziewałam się aż tylu przemiłych słów.
DZIĘKUJĘ!
Dziś chciałam pokazać Wam coś, co pochłonęło mnie ostatnio bez reszty:)  
Shadow box, do którego zaczątkiem było wyzwanie Tusi na portalu Polki Scrapują. Jest to mój pierwszy tego typu wytwór i zapewniam Was, że na tym jednym się nie skończy. Absolutnie nie, bo w planach mam kolejne:)


































Do jego zrobienia wykorzystałam pudełko po bluzce termicznej mojego męża:) Jest to wiec Aletred Art oraz 100% recykling:)


























Jest dość spory [18x14cm] oraz przestrzenny:) Niebo w tle mieni się srebrem i brokatami, czego oczywiście prawie nie widać:(








































Użyłam też nowiutkiego wykrojnika Cheery Lynn, w którym jestem zakochana od pierwszego wejrzenia:P









































Cała reszta "drobiazgów" to wycinanki z niesamowicie radosnej kolekcji "Happy Days" Echo Park:)

























Zrobiłam go, aby upamiętnić 5 rok mojego synka i umieściłam w nim wszystko to, co jest aktualnie lubiane:) Sam obdarowany jest baaaardzo zadowolony, a to najważniejsze:)


































Życzę Wam miłego popołudnia i spokojnej nocy:)


28 komentarzy:

  1. niezły czad!
    niech ktoś upamiętni tak moje 22 lata :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! Co za kolory! Co za pomysł!
    Serdecznie pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak mi się podoba, że być może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały shadow box!!! Cudnie przestrzenne detale! Czy mogłabym się trochę nimi zainspirować? Mam do zrobienia chłopięcą ramkę i nie mam na nią pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest naprawdę wyższa szkoła jazdy:)))Detale, tematyka, wszystko idealnie zgrane i rameczka jak się patrzy!WSPANIAŁA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. extra! boskie kolory, detale i w ogóle całe boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonały, wcale się nie dziwię, że się Miłoszowi podoba, jest cudownie radosny!

    OdpowiedzUsuń
  8. mistrzowsko - zakochałam się od pierwszego wejrzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo po protu!! Kolory fenomenalne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny Aniu ;-) ja już od dawna czaję sie na ten balon :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka rzecz to mały rarytas, piękny, kolorowy, świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja, tyle tu radości i miłości! Cieszy oczy, że HOHO!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka minut wpatruję się w tę przestrzeń - wyszło cudownie! I dobrze widać brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. istne cudeńko! przepiękna kolorystyka! i obłędne detale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudo :)wszystko ze sobą współgra:)dech mi zaparło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow my friend,this is suimply fabulous ,beautiful and so so fun!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze, jest niesamowity!:) a brokat widać- o to się nie martw, choć na żywo wygląda pewnie jeszcze piękniej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. 0_o, szok, padlam...cudo!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. This is just simply astounding!! Love this to bits :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieziemski! Cudne kolory, a ten balon <3 !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna forma na zamknięcie wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jest doskonały!
    kompozycja kolory - świetne!
    te chmurki, balon, cienie
    ummm torcik z wisieńką

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest świetne! boskie! pozdrawiam http://caro-lajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger