Very Merry

Mam dziś dla Was pewną propozycję:-)
Ponieważ bardzo sobie cenię Wasze odwiedziny, komentarze również;
pomyślałam sobie, że może jest coś, 
co w szczególności chcielibyście na moim blogu zobaczyć? 
Jakieś tutoriale czy "sposoby na.... "?
Już niedługo przygotuję dla Was pewną zabawę
ale nim to nastąpi, mam prośbę:
napiszcie w komentarzach czy jest coś,
co chcielibyście tu znaleźć bardziej
 niż kolejną kartkę czy LO?
A teraz podwieczorek:-)


Kartka według bieżącej mapki Mojo Monday #264





 Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczoru:-)



Materiały:
* Papiery oraz dodatki: Teresa Collins,
* Tusze i preparaty: Ranger,
* Dziurkacze: Martha Stewart, Dalprint,

29 komentarzy:

  1. I just love Teresa's products, and this is such a gorgeous card! I love your pretty bow, I wish I could make mine that pretty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Twój blog i Twoje prace, chętnie zobaczyłabym tu kiedyś instrukcję krok po kroku, jak robisz jedną ze swoich cudnych kartek, tych bardziej bogatych w szczegóły :) Co prawda talentu nie można się nauczyć, ale wiedza pomaga w ćwiczeniu umiejętności ;-) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Twojego bloga i odwiedzam go odkad pamietam systematycznie.Lubie wszystko,wszystko co pokazujesz! Ucieszylabym sie bardzo z czestszych postow pod tytulem jak ja to robie;jestes jedna z najzdolniejszych polskich scraperek jakie znam!
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Aniu! Nie będę oryginalna, jeśli powiem, że scraperskiego fachu uczyłam się na twoich kursach, twoich pracach- więc jeśli nadal będziesz dzieliła się z nami swoją wiedzą- to będę szczęśliwa!
    Nie mam zamiaru cię kopiować, powielać etc, ale inspirowanie to to, co jest mi bardzo potrzebne:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, ja chciałabym zobaczyć Twój wartszat/kącik do pracy i jak masz to wszystko zorganizowane. Papiery gdzie trzymasz, dziurkacze, ozdoby, kleje, narzędzia itp. Czyli chciałabym na chwilkę przenieść się do Twojego kącika, gdzie wyczarowujesz dla mnie każdą zamówioną rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, piękna kartka!
    Aniu za każdym razem jak do Ciebie zaglądam, jestem oczarowana tym co pokazujesz, więc bardzo trudno jest mi wskazać co chciałabym zobaczyć, bo za każdym razem mnie zaskakujesz
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z vivi chciałabym zobaczyć Twój kącik
    ale i kursik kartki krok po kroku tez bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka , zaglądam tu często choć może tylko zaglądam ? Ale byłoby fajnie obejrzeć jakiekolwiek kursiki , czy sekrety tak uroczych prac . Chętnie z nich skorzystam . Dobre rady zawsze się przydają , żeby się czegoś więcej nauczyć :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem na ile to jest kwestia zdjęcia/ustawień monitora, ale cudny jest kolor tej wstążeczki ;)
    Ja twoje kursy też uwielbiam, szczególnie jak tyczą się jakiś pojedynczych elementów kartek. A kącik pracy, podobnie jak ktos wyżej napisał, też bym z chęcią obejrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Twoje layouty. Sama napotykam na problemy z tworzeniem scrapów, więc chętnie zobaczyłabym filmik krok po kroku, jak powstaje jakieś Twoje LO'sowe cudo :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, czy to dla Ciebie jakieś wyzwanie, ale chętnie zobaczyłabym jakąś prace zrobiona w całości bez wykrojnikowych wycinanek, czy gotowych elementów, lub specjalistycznych papierów do scrapbookingu. Załóżmy, ze jedynymi pomocami mogłyby być dziurkacze ozdobne- max 3 rożne, gdzie nie mogłyby to być dziurkacze brzegowe.
    Ogólnie chodzi mi o stworzenie (np kartki) bez specjalistycznych ''przydasi'' czy narzędzi.
    Fajnie byłoby oczywiście stworzyć jakiś kurs przy robieniu takiej pracy bez gotowców.
    Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam wszystkie komentarze i:
    1.chętnie podglądnęłabym Twoje sposoby na przechowywanie różnych rzeczy (stemple, ćwieki, kwiatki, itd.) i sposób organizacji stanowiska pracy,
    2. Chabrową Panienkę popieram obiema rękami
    3. jak zrobić idealną perełkę z tubki (perełki w płynie) - mnie wychodzą jakieś takie dziwne.
    a poza tym to każdy Twój kurs jest niezwykle przydatny i - podobnie jak anias - uczyłam się scraperskiego fachu na Twoich pracach i z Twoich kursów (o ile w moim przypadku można mówić o fachu).
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladna kartka do bardzo fajnej mapki, na ktora ja patrze od poniedzialku i dumam... ;)
    Tak czytam prosbe Chabrowej Panienki i zerkam na dzisiejsza kartke i wydaje mi sie, ze na dzisiejszej kartce nie ma zadnych gotowych elementow, jest jeden dziurkacz brzegowy, jesli ktos takiego nie ma to nozyczkami smialo mozna wyciac taki wzor. Papiery sa ale papiery to chyba nie jest az taki, specjalistyczny przydas'? Ja bym zaliczyla te kartke do prosby Chabrowej Panienki ;)
    ps. dziekuje bardzo za ostatni kurs na kartke kopertowke, ogromnie mi sie przydala Twoja podpowiedz, wtracona miedzy zdaniami, ze do obszycia kartki, rowno, przydaje sie naszkicowana linia! Tak mnie to ucieszylo bo do glowy mi nie przyszlo a tyle juz razy probowalam obszyc kartke... Dziekuje :) Kazdy kurs jest przydatny, zawsze cos mozna dla siebie interesujacego znalesc. Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie jest to ''wykrojnikowa'' karteczka, ale chodziło mi o taki kursik dla całkiem początkujących, którzy nie maja właśnie nawet kolekcji scrapbooking'owych papierów...

      Usuń
  14. Piękna kartka! Jak z resztą wszystkie Twoje :) Ponieważ jestem początkującą scraperką i nie mam jeszcze maszynki do wykrojników bardzo spodobał mi się pomysł Chabrowej Panienki, żebyś stworzyła dla nas piękną pracę bez specjalistycznych narzędzi i materiałów, a jeśli dołączyłabyś do tego podpowiedzi co i jak to byłoby super! Z niecierpliwością czekam żeby znów czegoś się od Ciebie nauczyć :))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również, jak większość dziewczyn, chętnie bym zobaczyła więcej wpisów z cyklu "how to" ;-D A karteczka super- fajnie zinterpretowałaś mapkę- bardzo mi się podoba zastosowanie czerwonego brokatowego papieru- świetnie ożywia pracę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka tematyczna, spokojna, ale akcent czerwieni powoduje, że ona zyje :)
    Aniu zmieniłaś wystrój? Fajnie. Jakoś tak ciszej teraz tu.
    Nie wiem co bym chciała zobaczyc, bo korzystam ze wszystkiego co pokazujesz, czego uczysz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała karta..Oglądam wszystkie Twoje prace -są wspaniałe..,A co chcę zobaczyć ...??? sama nie wiem ..chętnie kursiki o tak ..jakich narzędzi używasz..?? Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna,wspaniały ten brokatowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak... Karteczka krok po kroku albo właśnie LO z mnóstwem dodatków... Czym się kierujesz w wyborze dodatków...
    A tak w ogóle to chciałabym, żebyś zorganizowała na początku przyszłego roku warsztaty u siebie w Bydgoszczy...
    Na pewno bym przyjechała a i pewnie nie tylko ja Aniu.
    Kartka jak zwykle oszołamiająca!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna :) Ja to chętnie zajrzałabym do Ciebie w przydasie, ale na żywo :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna ! Jak każda Twoja praca ;)


    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój blog i kursy zainteresowały mnie tym właśnie hobby. Każda wskazówka i kurs dla początkujących jest cenny. Dziękuję bardzo za wszystko i proszę o więcej. Wspaniale że zamieszczasz "mapki" . A prace są wszystkie piękne ta też.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie dam ci konkretnej odpowiedzi...bo ja zawsze tu zaglądam żeby się "naładować"....żeby się natchnąć.....i żeby podziwiać to, co wychodzi z pod twoich zdolnych rączek....wiec cokolwiek tu jest, jest dla mnie ważne:) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i podziwiać Twoje prace
    Najbardziej lubię oglądać kartki, bo sama właściwie tylko to jeszcze robię :)
    Chętnie poczytałabym jak zaczynasz robienie kartki, czy najpierw jest plan, czy spontanicznie, jak łączysz kolory itd :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka jak zawsze piękna. Świetnie dobrane dodatki i rewelacyjnie zinterpretowana kompozycja mapki. :D
    Jeśli zaś chodzi o propozycję, nie będę oryginalna, ja też chętnie zobaczyłabym kolejne Twoje kursy, jak tworzysz krok, po kroku karteczki, z komentarzami dla początkujących.
    Bo to co jest czasami oczywiste dla jednych, dla drugich wcale nie jest. ;)
    Twój kącik i sposoby przechowywania różności scrapowych, też bym chętnie zobaczyła. :D
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi me encantaria ver tutoriales de los trabajos tan bonitos que haces
    Besos

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger