Saturday pinterest morning - przydasie lubię:-)

Ojojoj, "przydasie" lubię, nawet bardzo:-) Myślę, że bardziej niż bardzo nawet;-)
I myślę, że nie jestem osamotniona w moim umiłowaniu:-P
Ale jak osiągnąć kompromis między potrzebą posiadania, a potrzebą porządku?
Warto próbować?
No cóż... Spróbuję:-)

Link
 Materiałowe ścinki mogą się okazać barwną dekoracją...

Link
Nie wiem jak Wy, ale ja zakochałam się w tych czerwonych wiaderkach;-)
Że już nie wspomnę o torbie na stemple;)

Link
Tęczowa "ścinkownia" nad biurkiem?

Link
Pomysł na niesforne sznureczki?

Link
Mniejsze formaty wreszcie łatwo dostępne...

Link
A co powiecie na nowe życie słoików...

Link
Link
 albo ramy?

Link
Koronki ujarzmione...

Link
wstążki też...

Link
Genialny sposób na rozbiegane guziki...

Link
mediowy zawrót głowy...

Link
pisakowy raj :-)

Link
niezwykła szafka z farbami...

Link
dziurkacze zawsze pod ręką;-)

Link
Aaaaaaaaaaaa!!!! Dziurkaczowe szaleństwo!!!!!

Link
Nitki jako ozdoba ścian?

Link
sposób na niewielkie wykrojniki

Link
a na koniec.... kwiaciarnia:-)

Link
A Wy? Macie jakieś fantastyczne pomysły na przydasiowy ład i porządek?
Jeśli tak, to podzielcie się, zapraszam do zabawy:-)

Zasady? Bardzo proste:
1. Zrób post na blogu, wklej w nim zdjęcie/zdjęcia sposobów na ujarzmienie przydasi
2. Podlinkuj swój post u mnie, czyli  pokaż mi pomysł na przydasiowy ład i porządek:-)
Macie czas do piątku, bo w sobotę zaproponuję coś innego:-)

Szydełko z poprzedniej soboty lubiliście tak:

Dzięki dziewczyny za wspólną zabawę:-)




14 komentarzy:

  1. Fajne, fajne... Prawie jak w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ООООООООО! Красота и удобство! Классные идеи!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ! Pomysły świetne i jak najbardziej do wykorzystania :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! chyba coś przeniosę na swoje podwórko :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też kilka pomysłów wpadło do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne pomysły na utrzymanie porządku:) bardzo podobają mi się szmatki w szklanym pojemniku:) pierwsze zdjęcie jest genialne!
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. ale inspirująco, nic tylko wywalić wszystko z szafy i zacząć porządki.jeśli masz ochotę na kilka nowych dodatków do organizacji domu i nie tylko to polecam sklep redecor.pl więcej inspiracji z fotkami na moim blogu Homefocuss.blogspot.com ...miło mi będzie gościć Cię w moim gronie, ja zapisuje się do twojego Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo podoba mi się zabawa! to ja obfoce kilka swoich drobiazgów i pokażę :) tylko ogarnę weekendowy nieład na biurku :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu pokazałam mężowi kilka pomysłów organizacyjnych które zamieściłaś:) Nie masz pojęcia, jaką ma teraz minę... chyba boi się, że za niegługo będę miała taką samą ilość "gadźetów", a jak zobaczył ten ogrom dziurkaczy, to pewnie go "kieszeń od razu zabolała" bo niestety dowiedział się kliedyś przez przypadek ile taki jeden kosztuje:P, ale będę miala teraz spokój... przynajmniej wie, że nie jestem jedyną "przydasioholiczka":)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super pomysły na przydasie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzę i zazdroszczę =) Super pomysły na przechowywanie przydasi. Myślę, że sama któreś wykorzystam =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cuda, och natychasz, natychasz pomysłami, aż chce się zabrać za porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale skarbnica pięknych pomysłów na porządek, też by mi się przydało ogarnąć trochę ten mój bałagan przy maszynie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Echh. żeby człowiekowi taka krzywdę na noc robić? Obślinie poduszkę...
    Co prawda do całych ścian przydasi to mi jeszcze daaaaaaalekoooo, ale kolorowa ścinkownie zrobić muszę ! Juz od dawna mam bałagan w ścinkach, czas temu zaradzić :)
    A kwiatuszki mam akurat kolorami w słoiczkach z pepco (tanie, solidne i ładne). Wstążki mam w woreczkach kolorystycznie, ale jednak czas im sie przenieść na tekturki i do koszyka jednak. Tylko gdzie to wszystko pomieścić??? ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger