Bardzo nowe nowosci i candy!

Od rana mam dobry humor, chciałoby się napisać...
Dlaczego? To szczególna dla mnie wiadomość, którą oczywiście chcę podzielić się z Wami:-)
Jakiś czas temu zamarzyłam sobie sklepik, a kiedy okazało się, że Lemoncraft stał się moim miejscem na ziemi, zamarzyłam jeszcze bardziej...

A kiedy zamarzyłam jeszcze bardziej, to zabrałam się do pracy i kiedy większość z Was słodko spała, uczyłam się nowych dla mnie rzeczy. Nie było lekko, ale wiem, że było warto!

Już nie ględzę, zostawiam Was z efektem moich nocnych zmagań....



"Ciepła zima"  oraz "Pastorałki dla Oli", dwie kolekcje papierów, które wymyśliłam i przygotowałam dla Was na Święta.... Już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę je w Waszych pracach i mam nadzieję, że ten moment nadejdzie bardzo szybko.
Papiery są grube (250g) i jednostronne... Dlaczego? Pewnie dlatego, że lubię gdy papier nie jest cienki i na dodatek nie muszę walczyć ze sobą, którą stronę papieru użyć ;-)
Teraz czekam na to, aby dowiedzieć się, co lubicie Wy, Wielbiciele sklepu Lemoncraft - wierzę, że i tym razem wspomożecie mnie Swoją opinią oraz pomysłami:-)
Dziękuję Wam za to, że jesteście!

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie chciała się podzielić:-)
Oba zestawy są do wygrania - wystarczy wspomnieć o moim candy na swoim blogu i zapisać się w komentarzu. Można się wesprzeć banerkiem:



Serdecznie zapraszam :-) A jeśli ktoś nie chce czekać, zapraszam do sklepu :-)


111 komentarzy:

  1. Cudne te papierki. Nie wiem, które ładniejsze. Oba zestawy są śliczne. Banerek z informacją już na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Bardzo podoba mi sie kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Aniu twój talent i zapał do pracy. Jeśli pot­ra­fi się marzyć, to pot­ra­fi się także te­go dokonać.
    Obie kolekcje są czarujące!!!
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam kolejnej premiery:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu gratuluję, wspaniała wiadomość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło czytać, że realizujesz się i spełniasz swoje marzenia :) To tak podnosi człowieka na duchu, dodaje nadziei i motywacji, do dalszej pracy. I chyba ten post był mi dziś przeznaczony, bo totalnie straciłam dziś twórczy zapał, a właśnie mi go przywróciłaś :) Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam dodać, że kolekcje są piękne :) Ta niebieściutka szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro tak wyglądają Twoje marzenia to oby ich spełniało się jak najwięcej .Gratuluję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, śliczne są te kolekcje! Gratuluję spełniania się marzeń! I oby więcej się spełniało :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu wielkie gratulacje, obie kolekcje są cudne ;) i wspaniale, że są jednostronne ... ja też mam zawsze dylemat, którą stronę wybrać :) Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kolekcje są śliczne, gratuluję talentu i uporu. Info o candy http://pasje-madzikh.blogspot.com/2013/10/candy_31.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolekcje ,chociaż do mnie bardziej przemawia ciepła zima :-))) Gratuluję pięknych pomysłów ,też lubię jednostronne papiery :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Aniu:) Piękne kolekcje...bardzo mi się podobają:) I wspaniale,że są jednostronne -bo zawsze gdy wycinam to żal mi drugiej strony... Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są efekty Twoich nocnych działań. Z przyjemnością się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Papiery rewelacyjne, banerek wisi na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu gratuluję!!! Papierki są śliczne, delikatne i subtelne. Miałaś świetny pomysł by je zaprojektować.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Na banerku jest data od 02.11, cz to znaczy, że od tego dnia trwają zapisy, czy też od dziś?
    Pozdrawiam
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję spełniania marzeń!
    A z tę drugą stroną papieru też tak mam - często nie wiem, którą wybrać.
    Papierki śliczne - podoba mi się, że część z nich ma wzory bardzo uniwersalne, mimo zimowo-świątecznej tematyki.
    Info tu: http://mojekarteczkowanie.blogspot.com/2013/10/candy-u-brises.html

    OdpowiedzUsuń
  17. i mnie czeka niebawem nauka nowych rzeczy..... ;))))
    kolekcje piękne,od buttonów to już dobrze wiesz,że jestem uzależniona, więc ustawiam się w kolejce! pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma to jak spelnione marzenia ;)) Gratuluje i cierpliwie ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Warto było podjąć wyzwanie, Nie tylko zrealizowałaś swoje plany , nauczyłaś się czegoś nowego , ale jednocześnie sprawiłaś , że wiele/wielu z nas na widok Twojej kolekcji wpadło w zachwyt.
    Dziękuję za Twój trud , pozdrawiam i życzę wielu kreatywnych pomysłów :)
    Nie mogę przejść obojętnie obok takiej szansy toteż przyłączam się :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się że spełniasz swoje marzenia i dzielisz się nimi z nami :) Życzę dalszych sukcesów i spełnienia kolejnych marzeń :)
    Z radością staję w kolejce, a info o candy tutaj http://pasjerydi.blogspot.com/2013/10/biaa-i.html "Ciepła zima" to coś co Rydia pokochała od pierwszego wejrzenia ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, bo nagrody cudne. :)
    Banerek u mnie na blogu: http://kwiatowamodazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super. Ja chyba nie będę czekała na wynik. Lecę do sklepu :) Info o candy:
    http://dziescilat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję talentu :) kolekcje są wspaniałe :) Ustawiam się grzecznie w kolejce.
    Informację można obejrzeć na blogu
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/2013/10/cuda-cudenka.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cuda! Gratuluję i życzę sukcesów!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, piękne te papiery! Gratuluję wytrwałości w spełnianiu marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i podziwiam :) Fajnie widzieć, że marzenia się spełniają - to bardzo inspirujące. Życzę sukcesów a banerek podwiesiłam z boku na http://craft-loving-animal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Banerek wrzuciłam na lewo u mnie :) Prezenty,aż oczka błyszczą. Jeszcze nie skorzystałam z oferty sklepu,ale pooglądałam sobie te wszystkie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję!!!! I życzę spełnienia kolejnych marzeń :-))

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, wiesz, że kibicuję od dawna i kciuki trzymam nieustająco !! kolekcje naprawdę na wysokim poziomie - już nie mogę się odczekać pociachania :) na razie bardziej"moja" jest kolekcja dla Oli, ale wszystko może się zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dodam jeszcze tutaj :) że są niezwykle ciepłe, domowe, od serca... ulubiłam sobie te sreduszkowe i chciałabym też takie buttony - z delikatnymi serduszkami... pomarzyć warto... na Twoim przykładzie widać, że marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Info tutaj http://elwira-k.blogspot.com/2013/10/boo.html

      Usuń
  32. Jaka radość gdy marzenia się spełniają!!!! Oby takich momentów w życiu było jak najwięcej :)
    Obie kolekcje wydają się przesłodkie a zarazem bardzo delikatne, wręcz dziecięce. Takie jak wspomnienia o Bożym Narodzeniu z dzieciństwa.
    Powodzenia w życiowym projekcie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Congratulations! These are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne papierki. Jakoś w tym roku niebieskie święta baaardzo mi pasują :)
    Banerek na pasku bocznym :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. KOchana nawet nie wiesz jak sie ciesze z twojego sukcesu!!!! info puszczone - http://noamiworld.blogspot.nl/2013/11/bardzo-nowe-nowosci-i-candy-u-brises.html niech ten humor cię nie opuszcza :*** sciskam mocno Noami

    OdpowiedzUsuń
  36. Very beautiful papersĄI'd like to participate in your candy! http://siniata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Oba zestawy są fajne, oba pasują do zimowych kartek. Choć, jako, że lubię trochę na przekór, to skłaniałabym się ku tej mrożonej żurawinie z odrobiną błękitu :) Banerek już wisi. Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  38. Congratulations! The paper is wonderful! It'd be great to get it!))
    http://lovewithinme.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję, baaardzo udana seria papierów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. cudne papierki :-)
    pięknie skomponowane i oddające nastrój Bożego Narodzenia :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję spełnienia marzeń. Kolekcje są piękne i bardzo ciepłe, mimo że zimowe.
    Banerek zamieściłam na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  42. No gratuluję - wspaniałe papierki! Coś niesamowitego! Juz dałam banerek na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne papierki! Grzecznie więc staje w kolejce i marzę o wygranej :)
    Info w poście: http://medussa-grejsi.blogspot.com/2013/11/wymiankowo-wyzwaniowo.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo kreatywna z Ciebie osoba - niesamowite te papierki! Ustawiam się w kolejce :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham polskie papiery.....Twoje są cudne....oby tak dalej..... Więcej....Staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie świeta kojarzą się zawsze z rodzinnym cieplem, rozgrzewajacą herbata przy kominku przystrojonym jemiołą oraz ogromem śniegu za oknem - taka jest dla mnie kolekcja Pastorałki dla Ola - mocno śnieżna z której przebija radość nadchodzących świąt.
    Jeśli chodzi o Ciepłą zimę to wyobrażam sobie jak stoje na polanie pokrytej śnieżnym puchem w oddali widać zamarznięte jezioro. Spoglądam na zaczarowane gwiazdami niebo. A przede mną hasa stado reniferów od Świętego Mikołaja! (Pasek z czerwonymi reniferami jest kapitalny!) I tym sposobem, nie mogę doczekać się świąt!!! Gratulacje Aniu śliczne kolekcje!

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję!
    Aniu, te papiery sa jakby dla mnie projektowane!
    oczywiście CHCĘ !

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne papiery :) Banerek na blogu w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję! Nieprzespane noce dały piękny efekt! Brawo!
    Banerek na pasku:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję wspaniałych papierków, które chętnie przygarnę :D
    info na pasku bocznym bloga http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Z całego serca gratuluję odwagi i determinacji w spełnianiu marzeń :** Cieszę się tym bardziej, że Twoje marzenia wzbogacają scrapowy świat, papiery są niezwykłe, bajeczne, obie kolekcje łapią za serducho :) Info o candy zamieszczam na pasku bocznym i 3mam kciuki za powodzenie kolekcji oraz za powstawanie kolejnych tak cudownych papierow :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne kolekcje papierów z marzeń przelałaś na papier !!! Spróbuję o nie zawalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie się zgłoszę. Banerek na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję, piękne kolekcje!!! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  55. och...papierki zjawiskowe...marzą mi się :) i ja liczę na łut szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Very beautiful papers! Great candy!

    http://yogiki-jl.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  57. Obie kolekcje bardzo udane, ale moje oko nieustannie rwie się do Ciepłej Zimy. Gratuluję i czekam na kolejne równie udane papiery.
    Info o candy tutaj: http://epokapapierowa.blogspot.com/2013/11/papierki-rozdaja.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Kuszą, oj kuszą te papierki! I dobrze, że jednostronne, bo nie żal, że coś pięknego trzeba zakryć...

    OdpowiedzUsuń
  59. Aniu, obie kolekcje są cudowne ale w Pastorałkach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Ja też lubię jednostronne papiery, cieszę się że coraz więcej projektantów to dostrzega.

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudne są te kolekcje :) Liczę na szczęście :)
    Pozdrawiam!
    http://craftykittysnook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniałe kolekcje, chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się do zabawy i banerek u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak ty tak pięknie tworzysz w nocy, to aż strach pomyśleć co byś wyczarowała za dnia :). Kolekcje są przepiękne, dlatego z chęcią ustawię się w kolejeczce. Info zamieściłam na blogu. Pozdrawiam, Anula

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję :) to kolejny krok na przód :) już pisałam w innym miejscu,że zwłaszcza ta pierwsza kolekcja jest jakby dedykowana dla mnie ;) raz w tytule, dwa w kolorystyce i designie :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Obie kolekcje są piękne. Z przyjemnością dołączam do zabawy :)
    gdy-mam-czas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluje spełnionych marzeń!
    Dopisuje się do zabawy.
    info w poście http://akaatowyzakatek.blogspot.com/2013/11/rozdawajki-tu-i-tam.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluje niezwykle udanego debiutu i życzę wielu następnych równie pięknych kolekcji :-)
    Banerkiem się wsparłam i pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka
    aggaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Wstyd się przyznać, ale dzisiaj jestem pierwszy raz na Twoim blogu i po chwili już byłam zachwycona tym co wyczyniasz i będę tu zaglądała częściej i jak wzbogacę się kolejną wypłatą to zajrzę do Twojego sklepiku. Teraz aż boję się tam zaglądać, bo coś czuję, że są tam same cudeńka i będę musiała lecieć po kredyt żeby coś zakupić. Papiery w odcieniach błękitu są cudowne... od razu kojarzą mi się z przytulną atmosferą grudniowych świąt.
    A teraz życzę samych sukcesów i więcej takich chwil, gdzie spełniasz swoje marzenia i zapraszam na przepyszne placuszki ziemniaczane

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję!
    Obie kolekcje są naprawdę piękne i takie ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję i życzę spełnienia wielu marzeń !!!
    Kolekcje piękne, ale "Pastorałki dla Oli" mnie tak zachwyciły, że najchętniej od razu pobiegłabym do sklepu. Niestety, najpierw trzeba popracować....
    Może i moje marzenie się spełni :) - kuszę wiec los. Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  72. Super, że Twoje marzenia się spełniają :-) Stworzyłaś bardzo ładne kolekcje.
    Oczywiście dołączam do zabawy. Info na lewym bocznym pasku http://arteglazejowka.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie życząc spełnienia kolejnych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Efekty Twojej pracy są przepiękne. Obie kolekcje są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja chętnie się wpisuję po smakołyki i cierpliwie czekam do losowania:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  75. Aniu, są cudne! Najładniejsze świąteczne papiery na polskim rynku!

    OdpowiedzUsuń
  76. Beautiful Christmas paper collections. Thanks for chance to win. On the sidebar http://terami.su

    OdpowiedzUsuń
  77. Informacją o zabawie się podzieliłam w poście: http://laboratoriumdzejnej.blogspot.com/2013/11/candy.html
    A więc przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  78. Aniu piękne kolekcje ... oby wena Cię nie opuszczała ... info o candy http://ineskowo.blogspot.com/2013/11/lemoniadowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne papiery zawsze chętnie przygarnę :)
    Info o candy tutaj: http://tuja89.blogspot.com/2013/11/candy-u-brises.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam też na moje candy:
      http://tuja89.blogspot.com/2013/10/zapraszam-na-candy.html

      Usuń
  80. Gratulacje:) cudna kolekcja:) Z przyjemnością stanę w kolejce po te wspaniałości:)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/2013/11/candy-u-brises.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Jakie piękne! :) Banerek już na stronie :) Pozdrawiam A.J. z http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Serdecznie gratuluję! Obie kolekcje są piękne i delikatne :).
    A mi brakuje wciąż delikatnych, pastelowych, jasnych papierów! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. przepiękne papiery :) szczególnie niebieskie :)
    banerek umieściłam na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczne są! Dobrze na ciebie działa bezsenność :) Obie kolekcje wnoszą coś całkiem nowego do rynku papierów świątecznych. I też lubię jednostronne papierki - zawsze mi szkoda rozciąć te dwustronne bo nie wiem czy kiedyś nie będę potrzebować akurat tej drugiej strony :D
    Banerek już na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję :)
    Zgłaszam się do zabawy: http://jatuscrapuje.blogspot.com/2013/11/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  86. Oj piekne kolekcje papierów...rozpusciłam wici po znajomych wiec teraz dzielnie staje w kolejce ...a być może....;-) Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczne kolekcje :-D
    Banerek z info i post tu: http://les-petit-piafs.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  88. papiery są przepiękne... Bardzo udany debiut- naprawdę.
    Z nadzieją na ich osiadanie... http://nakredensie.blogspot.com/2013/11/candy-u-brises.html

    OdpowiedzUsuń
  89. Aniu droga ... w papierkach Twoich już ja zakochana, kiedy po raz pierwszy w LemonCraft je ujrzałam !
    Cudne są, szczególnie w oczko wpadła mi kolekcja ,,CIEPŁA ZIMA,, !!!
    Tak mi wpadła, że wierszyk o nich napisałam :D ... zapraszam o tu:
    http://beaartdecor.blogspot.com/2013/11/ciepa-zima-w-lemoncraft.html

    Oj, wybacz...ale i tu u Ciebie łapki po Twoje cukieraski wyciągam !
    W kolejce się grzecznie ustawiam, a Ciebie cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam i gratuluję!...wspaniałych papierków..cudo...Ciepła zima, przepiękna...w kolejce sie ustawiam, i liczę na szczęście.Bardzo udany debut:)))
    Zapraszam:))
    http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratulacje pięknej wyobraźni a marzenia są po to żeby je spełniać. I jak dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie blogu, wiec zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczne zestawy!
    Licząc na odrobinę szczęścia ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  93. wspaniałe zestawy:) chętnych będzie dużo więc szanse amrne ale miło popatrzec na tak cudowny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Widać Lemoncraft to szczęśliwe Twoje miejsce. Gratuluję osiągnięć i życzę ich jeszcze więcej. Papierki są piękne! A co mi tam tez sprobuję szczęścia, zapewne te papierki je przynoszą. Jak jest okazja to warto próbować:)) A wiec próbuję i pozdrawiam:)
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Papiery są cudne i mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  96. szybciutko choć troche jeszcze na ostatnią chwilkę zapisuję sie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapisuję się i ja. Pozdrawiam i zapraszam na moje candy http://plonacemotyle.blogspot.com/2013/10/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się do zabawy :) Banerek i informacja o nowych kolekcjach na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Jak dla mnie CIEPŁA ZIMA jest w sam raz. I ciepło, i zima :) Pastorałki też są śliczne, a dzieciaczki przypominają mi czasy, gdy wraz z rodzeństwem i kuzynami sami chodziliśmy po wsi babci od drzwi do drzwi śpiewając kolędy i czekając na jakieś słodkości :)
    Twój banerek na moim blogu i tym samym zapraszam na moje świąteczno-urodzinowe candy (do 30.11). Pozdrawiam
    http://marzka30.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  100. To ja się jeszcze dopiszę. Papierki śliczne. Też wolę te jednostronne bo mam taki sam problem, nie wiem na który się zdecydować i gdy jedną stronę wybieram tej drugiej mi szkoda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  101. superowe papierki! widzę, że jeszcze zdązyłam! cudo! info na pasku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. cudne papierki i chętnie je przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  103. Na ostatnią chwilę . Ale zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  104. No i hop siup jeszcze i ja...zastanawiałam się czy wziąć udział ale tak chcę papierów scrapowych użyć, że postanowiłam spróbować...a nóż może się uda. :) Banerek wisi na www.papierowykolorowy.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Oj, chyba jednak ja będę ostatnia:)
    Część tych papierów już zużyłam, a reszty mi po prostu szkoda - są takie piękne:) A kartki same się robią...
    Banerek na
    kraina-zyczen.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger