CCCB-68-HSH

Zapewne tytuł posta zbyt wiele Wam nie mówi:P






Przygotowałam domek na bieżące wyzwanie bloga City Crafter Challenge "Home, sweet home". Nie mogłam się powstrzymać, bo przecież uwielbiam domki wszelakie:) Ten jest zawieszką-durnostojką i pełni funkcję  czysto dekoracyjną:D
































Bo wiecie, jak się w nocy nie chce spać, to można sobie takie retro gadżety uskuteczniać:D






























Udanego dnia Wam życzę - ja zmykam się pakować, w końcu mamy wakacje nooo nie?
A na sam koniec się pochwalę: mój LO "Today", został scrapem tygodnia w The Color Room:)

29 komentarzy:

  1. Bardzo miło widok twoje praca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny a jego czysta dekoracyjna funkcja podbija moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super praca nie mogę się napatrzeć, ale to tak jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie lepiej uskuteczniać gadżety, niz się pakować- efekt zawsze milszy oku:-) domkową fanka jestem i ja i choćby niczemu nie służyły poza cieszeniem oka zawsze mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia kochana!!!
    Domek jest fantastyczny!!!
    Uwielbiam słowo "durnostojka" :P
    :***

    Ps. Wypoczywaj na urlopie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje za wyróżnienie!
    Elementy drewniane chyba podbiły Ci serce, a domek słodziutki. Czyżby "durnostojka" to inaczej zbieracz kurzu :-)
    Miłego urlopu, a przede wszystkim pogody!

    OdpowiedzUsuń
  7. Goodness me this is so pretty ... beautifully done and a treasure to grace any home ... thanks so much for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek jak z bajki! Gratuluję wyróżnienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję bardzo serdecznie :)
    A domek słodki, i to "krzyżykowe" serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Чудо-чудное!!!!!!Сердечко вышитое крестиком-супер!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy! Uwielbiam do Ciebie zagladac! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim gratuluję Ci Aniu wyróżnienia:))
    Domek wyszedł Ci śliczniutki i wesolutki:))

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały... przepiękny:))) kurcze, jak Ty zrobiłaś te napisy?:) jestem pełna podziwu! :) to się nazywa sztuka

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny retro -domek. Gratuluję wyróżnienia! Pozdrawiam i życzę wspaniałego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny domek, ile w nim miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny:))
    gratuluję wyróżnienia:))
    miłego i słonecznego wypoczynku życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW!!! What an amazing project.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  18. This is just AMAZING!!! love the vintage look and lovely details.
    Thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! This is absolutely beautiful! Love what you've created!

    OdpowiedzUsuń
  20. So DARLING! LOVE that image!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger